Å?? Lagt seg til å sove et annet sted?Jeg ser også på tv, sambo ble plutselig vekk nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å?? Lagt seg til å sove et annet sted?Jeg ser også på tv, sambo ble plutselig vekk nå![]()
Yippi!!Back!![]()

Jeg burde også betale et par regninger. Er bare så kjedelig. Den ene skulle vært betalt for 3 dager sidenVar det jeg tenkte ogsåHva skjer??? Jeg ser på TV, sambo betaler regninger
![]()
Haha, kanskje han har sloknet et eller annet sted jaÅ?? Lagt seg til å sove et annet sted?![]()
Jeg har spist isHehe...grei fordeling!!
Alle barna sover, eller eldste ligger å hoster så han nesten spyr..
Mannen spiller PlayStation, og jeg sitter her med en fruktnøtt...![]()
Da kan jeg jo informere om at jeg betalte regninger for 2.100 000,- tidligere idag!!Jeg burde også betale et par regninger. Er bare så kjedelig. Den ene skulle vært betalt for 3 dager siden
Men orker ikke hente den![]()
Kniis....du får titte inni et klesskap eller noHaha, kanskje han har sloknet et eller annet sted ja![]()
Flott!! Da fikk jeg ikke sååå dårlig samvittighet allikevel..Jeg har spist is![]()
Så kjekt!Nå skal jeg evaluere barnehagen![]()
Shit!! Husgreier?Da kan jeg jo informere om at jeg betalte regninger for 2.100 000,- tidligere idag!!
Tipper dine er søte i forhold![]()
Nei, nå hører jeg lyd fra dataen. Han ser sikkert på no ski greierKniis....du får titte inni et klesskap eller no![]()
Jepp, delbetaling av hus og noe kommunale greier..Shit!! Husgreier?Mine er på 2-300 kroner, er kun latskap som gjør at de ikke er betalt enda
![]()

Hihi, fint jeg kunne lette på samvittigheten dinFlott!! Da fikk jeg ikke sååå dårlig samvittighet allikevel..![]()
Han logger seg nok inn på babyverden for å spionere...nick: nissefarNei, nå hører jeg lyd fra dataen. Han ser sikkert på no ski greier![]()
Tror det, gjorde det i fjor også ihvertfallSå kjekt!Gjør dere det hvert år?
Ja, det var igrunn deilig! Sjokoladen smakte bedre nå faktisk!Hihi, fint jeg kunne lette på samvittigheten din![]()
Shit!! Det er sikkert det han gjør! Nå må vi være på vaktHan logger seg nok inn på babyverden for å spionere...nick: nissefar![]()
Haha, samvittigheten min ble også litt bedreJa, det var igrunn deilig! Sjokoladen smakte bedre nå faktisk!![]()
Det burde jo alle barnehager hatt..Tror det, gjorde det i fjor også ihvertfall![]()