Å da var den ekkle middagen glemtVar liksom det. Sto med ryggen til når han kom inn, "du sa du ble LITT forsinket, middagen ble ekkel nå, hvor ÆÆÆÆÆH, er de til meg? Hva har jeg gjort???" Haha like smart det Sandbakk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å da var den ekkle middagen glemtVar liksom det. Sto med ryggen til når han kom inn, "du sa du ble LITT forsinket, middagen ble ekkel nå, hvor ÆÆÆÆÆH, er de til meg? Hva har jeg gjort???" Haha like smart det Sandbakk![]()
Godt å høre vi er flereHihi...det gjør jeg også!![]()
Hæ!? Sier du jeg er kjepphøy!!Hehe! Kanskje vi ikke skal bli for kjepphøye?Evt lage nytt må i ettermiddag
![]()
Så det!Ja, og det er såå gøy!!
Topplista er forresten oppdatert..![]()
Haha, nei SÅ fort glemmer jeg ikke mat frøkenÅ da var den ekkle middagen glemtHihi Hærlig!
![]()
Hihi...greit å gi han en liten utfordring, jaHaha, vet ikke om han husker når vi forlovet oss dahadde det ikke vært for hormonene mine under graviditeten hadde det også vært 19 mars, men måtte gjøre det litt vansklig for han å huske
![]()
Du er nærme nå!! Jeg har klatra en plassJa, og det er såå gøy!!
Topplista er forresten oppdatert..![]()
Jeg sa VI!Hæ!? Sier du jeg er kjepphøy!!
Enig med deg! Vi setter et nytt mål når dette er nådd![]()
Ikke santHihi...greit å gi han en liten utfordring, ja![]()
Ja, gjør detSå det!Du haler innpå ser jeg
Hun fremom meg hadde plutselig gjort en stort hopp!
Straffer seg å sovne på sofaen
![]()
Hehe! Diska du opp med noe nytt da?Haha, nei SÅ fort glemmer jeg ikke mat frøken![]()
Hurra! Grattis med ny plassering!!Du er nærme nå!! Jeg har klatra en plass![]()
Det var lurt!!Jeg sa VI!Hihi!
Får prøve å legge inn noen innlegg når nabofruen er på do i kveld jeg da![]()
Neiida serverte det jeg hadde, den var ikke ødelakt bare jeg som alltid blir snurt når jeg får melding når middagen er klar "er litt forsinket" haha!Hehe! Diska du opp med noe nytt da?![]()
Nei sove kan jeg vist aldri gjøreJa, gjør det
Uff...kan jo ikke hoppe fra deg på den måtenNo more sleeping!!
![]()
Neiida serverte det jeg hadde, den var ikke ødelakt bare jeg som alltid blir snurt når jeg får melding når middagen er klar "er litt forsinket" haha!Hehe! Diska du opp med noe nytt da?![]()
Vi satser på det!Det var lurt!!Får håpe hun er litt treg i magen i kveld
![]()
Søta! Takk for detHurra! Grattis med ny plassering!!![]()
Ja det er det verste jeg og vet!Neiida serverte det jeg hadde, den var ikke ødelakt bare jeg som alltid blir snurt når jeg får melding når middagen er klar "er litt forsinket" haha!
Ja grattis med ny plasseringSøta! Takk for det![]()