Om du titter innom

Tror dere ikke mannen kom hjem med en stoor bukett roser i går da, og jeg forsto INGENTING!:eek: etter litt tenking kom jeg på vi hadde vært ilag 6 år i går, gode mannen som husker det<3
OI! Begynte å lure på hva galt han hadde gjort en stund der?? :P
For en mann! Min husker aldri sånt! ;)

Tror dere ikke mannen kom hjem med en stoor bukett roser i går da, og jeg forsto INGENTING!:eek: etter litt tenking kom jeg på vi hadde vært ilag 6 år i går, gode mannen som husker det<3
Oi!! Det er mannen sin med hukommelsen i orden!!:D
Gratulerer med 6 år igår!! :love7 :love7

Je lurte heller på hva JEG hadde gjort:p hahah! Ja jeg ble ganske glad kan du si! Flinke mann:)
Hehe! Jeg har da ikke gjort noe for å fortene roser vell?? :P Synest jeg ser deg ;)
Hadde ikke blitt lei meg jeg heller om gubben kom med roser ;)
Men pleier å kjøpe meg selv,med hans visakort jeg :P Så sier jeg bare; takk for blomstene! ;)

Hehe! Jeg har da ikke gjort noe for å fortene roser vell?? :P Synest jeg ser deg ;)
Men pleier å kjøpe meg selv,med hans visakort jeg :P Så sier jeg bare; takk for blomstene! ;)
Var liksom det. Sto med ryggen til når han kom inn, "du sa du ble LITT forsinket, middagen ble ekkel nå, hvor ÆÆÆÆÆH, er de til meg? Hva har jeg gjort???" Haha like smart det Sandbakk;)

Hehe! Jeg har da ikke gjort noe for å fortene roser vell?? :p Synest jeg ser deg ;)
Men pleier å kjøpe meg selv,med hans visakort jeg :p Så sier jeg bare; takk for blomstene! ;)
Hihi...det gjør jeg også!:P

Jeg hadde besvimt om mannen her hadde husket noe sånt!:P
Han må kikke inni ringen hver gang jeg spør hvilket år vi forlovet oss!! :schocked028
Haha, vet ikke om han husker når vi forlovet oss da:D hadde det ikke vært for hormonene mine under graviditeten hadde det også vært 19 mars, men måtte gjøre det litt vansklig for han å huske;)

Back
Topp