Om du titter innom

det er travelt med tre små i hus, og da er det enkelt å nedprioritere det som gjelder en selv :rolleyes:
Å enda verre ja når de små er syke..
Man setter alltid barna først gitt... :rolleyes:
Derfor jeg gleder meg til hjemme.alene påske! Skal kose meg altså!!:D
Dra til frisøren, ta litt sol og shoppe klær! :cool05

Ok, det har jeg ikke vært borti;)
multidoser?
Nei, ikke piller. Men poser til infusjon og injeksjon. Sånne som henger på stativ f.eks;) Lager veldig mye forskjellig på min avdeling. Alt fra vanlig saltvannsløsning til antibiotika. Alt er jo ikke til og få intravenøst, men til og f.eks frakte organer i. Aner faktisk ikke hva alle produktene er til engang. Er så mange:p

Man setter alltid barna først gitt... :rolleyes:
Derfor jeg gleder meg til hjemme.alene påske! Skal kose meg altså!!:D
Dra til frisøren, ta litt sol og shoppe klær! :cool05

ooh det hørtes digg ut!
skal dere låne bort barna?

Nei, ikke piller. Men poser til infusjon og injeksjon. Sånne som henger på stativ f.eks;) Lager veldig mye forskjellig på min avdeling. Alt fra vanlig saltvannsløsning til antibiotika. Alt er jo ikke til og få intravenøst, men til og f.eks frakte organer i. Aner faktisk ikke hva alle produktene er til engang. Er så mange:p

høres veldig spennendes ut! Medikamenter er interessant ;)

ooh det hørtes digg ut!
skal dere låne bort barna?
Skal låne bort gubben også!!:D
Han tar med seg alle barna og reiser til svigers i Gausdal.. Jeg må være hjemme, for skal jobbe to dager..;)
Så har huset for meg selv i en heeeel uke!.D

Skal låne bort gubben også!!:D
Han tar med seg alle barna og reiser til svigers i Gausdal.. Jeg må være hjemme, for skal jobbe to dager..;)
Så har huset for meg selv i en heeeel uke!.D

ja da kan du virkelig slå ut håret og kose deg :)
om det blir for stusselig så vet du hvor du finner oss :p

Ja, produktene er egentlig spennende:) Antibiotika en vi lager på min avdeling brukes f.eks til kjønnssykdommer:p Selve jobben er ikke like spennende, er jo en fabrikkjobb;)

mange rare medikamenter :p men som er så viktige likevel;)

Back
Topp