Nei, da blir det jo ikke det samme...har lyst på ny jobb jegSavner det sosiale, men det er det laughing7
Mange som har sluttet når jeg kommer tilbake, nye sjefer osv. Så blir liksom ikke helt det samme..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da blir det jo ikke det samme...har lyst på ny jobb jegSavner det sosiale, men det er det laughing7
Mange som har sluttet når jeg kommer tilbake, nye sjefer osv. Så blir liksom ikke helt det samme..
Jeg også...abstinenser hadde jeg iallefall fått av mindre laughing7
Ja, gleder meg!!Tryll tryll
si ikke det, når det først løsner så braker det løs!
Nei, da blir det jo ikke det samme...Viktig å trives!
Hva slags jobb leter du etter da?Helt sant!
har jobbet der siden 2006, og kjenner jeg er klar for nye utfordringer
så får bare lete nå mens jeg enda går hjemme![]()
Måtte skru ned lyden her, blir skikkelig irritert av og høre på hanIkke en av mine favoritter heller..![]()
Jeg også...Tar meg knapt nok tid til å dra i butikken lissom
![]()
slik var frøkna også. Men nå som hun kommer seg frem så stortrives hun på gulvetJa, gleder meg!!Han blir såå frustrert over alt han ikke får tak i..
![]()
Da er vi to. Masse nytt hoa oss og når jeg skal tilbake:/ Savner også det sosiale da, og kollegerhar lyst på ny jobb jegSavner det sosiale, men det er det laughing7
Han har verdens kjipeste stemme...Måtte skru ned lyden her, blir skikkelig irritert av og høre på han![]()

Er faktisk det altså! All fanmailen min jeg aldri får lestIkke minst!!kan tenke meg du er sykt stresset pga det!!
Haha...mannen klager for vi gikk tom for ost for 2 dager siden..ikke jeg heller, kjøleskapet står å skriker etter å fylles opp![]()
Det vil jeg tro!slik var frøkna også. Men nå som hun kommer seg frem så stortrives hun på gulvet![]()
Hva slags jobb leter du etter da?
Ja, det har han. Også er han cocky på en ekkel måteHan har verdens kjipeste stemme...![]()
Da er vi to. Masse nytt hoa oss og når jeg skal tilbake:/ Savner også det sosiale da, og kolleger![]()
For ikke å snakke om alle frierbrevene!!Er faktisk det altså! All fanmailen min jeg aldri får lest![]()

Jobber på fabrikk, lager legemidlerHva jobber du med?
Haha...mannen klager for vi gikk tom for ost for 2 dager siden..![]()