Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff:/ stakkars lita:/Æsj, frøkna hoster litt igjen... medisinene hjelper altså, for er ikke like mye hosting som uten medisiner, men litt mer enn vanlig. .. gleder meg til sykehustimen jeg nå som er nærmere for hver dag![]()
3april, så går fort. Hun fikk litt ventoline rett og slett for å se om det hjelperHuff:/ stakkars lita:/
Når har dere time på sykehuset?
Det er heldigvis snart da3april, så går fort. Hun fikk litt ventoline rett og slett for å se om det hjelper
De skal iallefall ta prikktest ifht allergi også, så blir spennende.Det er heldigvis snart da
Skal hun ta flere undersøkelser da?![]()
Aah, håper de finner ut av hva det er slik at hun kan få den hjelpen hun trenger i hvert fallDe skal iallefall ta prikktest ifht allergi også, så blir spennende.
Ingen?Kan noen se om det går og sende meg pm nå?![]()
Ja vi får håpe det. Hadde vært fint iallefall med tanke på disse teppene..Aah, håper de finner ut av hva det er slik at hun kan få den hjelpen hun trenger i hvert fall![]()
Flink du er!Da er jeg ferdig med dagens trening, jenter! Flere som har vært eller skal være flinke i dag?![]()
Stemmer det, hu reagerer veldig på noen tepper?Ja vi får håpe det. Hadde vært fint iallefall med tanke på disse teppene..
Er vel i hovedsak astma vi tenker på, og evt allergi. Så håper vi får noen svar. Virker som om ventolinene hjalp iallefall.Stemmer det, hu reagerer veldig på noen tepper?
Husker ikke helt hva det var. Men mistenker du barneastma og, eller husker jeg feil?
Ja, må være frustrerende med den fastlegen dere har også, virker ikke som han er så veldig behjelpelig:/ Håper dere får noen ordentlige svar nå ihvertfallEr vel i hovedsak astma vi tenker på, og evt allergi. Så håper vi får noen svar. Virker som om ventolinene hjalp iallefall.
Uff da...slitsomt for henne...Æsj, frøkna hoster litt igjen... medisinene hjelper altså, for er ikke like mye hosting som uten medisiner, men litt mer enn vanlig. .. gleder meg til sykehustimen jeg nå som er nærmere for hver dag![]()
Hehe...kan prøve jegIngen?![]()
Nope, går ikkeIngen?![]()
FlinkaDa er jeg ferdig med dagens trening, jenter! Flere som har vært eller skal være flinke i dag?![]()
Hva?? Vil ha ikke ha en fit og fin mamma??Flinka
hadde planer om det, men lillegutt er ikke enig..![]()
TøppiskNope, går ikke![]()