De er overaltWhat! Nisser der også?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er overaltWhat! Nisser der også?![]()
Nå tror jeg du har glemt å ta pilla di altsåDe sniker seg inn overalt![]()
Tror du kan slappe av....FrøkenH har bare glemt å ta pilla sinå kjenner jeg at jeg blir stresset![]()
Haha, visste det var noe jeg hadde glemtTror du kan slappe av....FrøkenH har bare glemt å ta pilla si![]()
Hihi...den må alltid legges fram kvelden før!!Haha, visste det var noe jeg hadde glemt![]()

Tror du kan slappe av....FrøkenH har bare glemt å ta pilla si![]()
Pleier gjøre det, må ha glemt det i gårHihi...den må alltid legges fram kvelden før!!![]()
Neeei, lover ta pilla herettertror det er frøkenH sin tur til å få besøk av de hvitkledde frakkene i dag![]()
Hehe...det hadde nok vært tryggest jatror det er frøkenH sin tur til å få besøk av de hvitkledde frakkene i dag![]()
Neeei, lover ta pilla heretter![]()
Ja, skjønner det gikk i glemmeboken...var jo litt hektisk her i går kveldPleier gjøre det, må ha glemt det i går![]()
Hehe...det hadde nok vært tryggest ja![]()
Ja, var nettopp det dey varJa, skjønner det gikk i glemmeboken...var jo litt hektisk her i går kveld![]()
Nei, det blir liksom for enkelt...ja syns du ikke?
nå ber hun fint om å slippe. Hva sier du? Hun kan jo ikke slippe helt unna![]()
AnneMy bestemmer hva vi skal gjøre videre i denne saken...Ja, var nettopp det dey var![]()
Nei, det blir liksom for enkelt...
Men blir hun borte mister vi jo hjelp til å nå 8500 innlegg idag...![]()
Nettopp! ! Har ikke tid til det!Nei, det blir liksom for enkelt...
Men blir hun borte mister vi jo hjelp til å nå 8500 innlegg idag...![]()
AnneMy bestemmer hva vi skal gjøre videre i denne saken...![]()