Ja, nå har jeg virkelig kost medSå herlig dahåper du koser deg skikkelig nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå har jeg virkelig kost medSå herlig dahåper du koser deg skikkelig nå
![]()
Virker sånn her også om ikke lillegutt plutselig blir friskja er redd det blir dagens på meg iallefall
![]()
Tror ikke heller at det er et problemja er vi som kjenner dem best og vet når de trenger noe. Å når de ikke sover å tydelig gir uttrykk for smerte der ingenting hjelper ser jeg ikke på det som ett problem![]()
det er santBedre å svare på spm da for ellers ender det som regel opp med at begge er i forsvarsposisjon, og det hjelper jo ikke![]()
så bra!!!Ja, nå har jeg virkelig kost medHjelper på at jeg har gått ned 4,7 kg på 2-3 uker ;-)
Det er greitdet er santDa sender vi spørsmål til deg om vi lurer på noe!
![]()
Dagens mål må vel være 8000??Som dere skravler. Sidene flyr jo!Hva er dagens mål?
![]()
Så flink du har vært!!
Skulle trene litt på morgenkvisten jeg også, men ble springende ut og inn med smokk til lille sjuklingen min..
Tar det igjen senere idag om han sover roligere![]()
Oi!! Så flink!!Ja, nå har jeg virkelig kost medHjelper på at jeg har gått ned 4,7 kg på 2-3 uker ;-)
Er bare opp å hoppe litt så går det bra :-D Digg å slenge på musikk og hoppe litt rundt i stua altså !
<3 Endorfiner <3 ;-)
Hoppende smileys teller ikke som trim altsåDagens trim![]()
Det klarer vi lett!Dagens mål må vel være 8000??![]()
Fint!!Det er greit![]()
Takk for det!Huffda, håper han snart blir frisk ! Go bedring til lillegutt <3
Ja, var utrolig deilig med litt morgentrim. Gir mersmakVi må være flinke slik at det blir god konkurranse ;-) tipper vi er gode konkurranse mennesker alle mann her inne ;-)
JaaOi!! Så flink!!![]()
Virker sånn her også om ikke lillegutt plutselig blir frisk![]()
det er jeg med påDagens mål må vel være 8000??![]()
Tror ikke heller at det er et problem
Så sant det ikke er over en lengre periode da
Jepp, egntlig ingen utfordring..Det klarer vi lett!![]()