Om du titter innom

Wow, hadde du klart det samme i dag tror du?

I bhg til storebror har de en på halvannet år (snart 2) som får opp låsen på bilstolen sin... :eek:
Tviler på at jeg hadde greid det idag, men mannen kaller meg fleksibel da ;)
Greider lett å komme meg fram på rare trange steder ;)

Sprøtt! Hva gjør de med det da?
Mor har iallefall guttungen fremovervendt i passasjersetet for å ha kontrollen under kjøring.... Vet ikke hva som er best jeg..

Visste det ikke før han var rett bortpå låsen på babysetet til frøkna jeg. Da var det en av de ansatte som sa at jeg måtte passe på at han ikke hadde fått åpna uten at vi så det...

Mor har iallefall guttungen fremovervendt i passasjersetet for å ha kontrollen under kjøring.... Vet ikke hva som er best jeg..

Visste det ikke før han var rett bortpå låsen på babysetet til frøkna jeg. Da var det en av de ansatte som sa at jeg måtte passe på at han ikke hadde fått åpna uten at vi så det...
men må da finnes en lås han ikke får opp, eller noe sånt!

Huff, sikkert ganske fortvilende:/

Back
Topp