Ser den ikke ifra appenHar du sett denne? Den er litt kul
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den ikke ifra appenHar du sett denne? Den er litt kul
![]()
HahaHar du sett denne? Den er litt kul
![]()

Jeg ser ikke på appenHar du sett denne? Den er litt kul
![]()
Nei nei. Men tror maskina mi er ferdig daca 140 igjen...det er jo ingenting![]()
Hihi...jeg ser noe som ikke Shadow ser!!Ser den ikke ifra appensukk jeg til også se

Neida, den bare lurer deg...Nei nei. Men tror maskina mi er ferdig da![]()
Hatt en veldig fin helg
Der da?
Har igrunn det
Har du?![]()
Helgen har vært hektisk,men i mellom slagen veldig koseligHelt grei!!
Mye slossing og sutring, men ok..![]()
Haha, hadde sikkert vært på bv likevel nå da som jeg oppdaget fine gjengen her på juni♥Uææhh...det høres ut som en trussel...![]()
så det...skjønner du har hatt en hektisk helg!!Helgen har vært hektisk,men i mellom slagen veldig koselig(står litt inne på lukket
)
Jeg ogSer den ikke ifra appensukk jeg til også se
Nååww....så koselig å høre da!Haha, hadde sikkert vært på bv likevel nå da som jeg oppdaget fine gjengen her på juni♥
Igrunn mange kuleHahaden har jeg ikke sett!!
![]()

Kniiis...da har dere noe å glede dere til når dere logger på pc vettu!Jeg og![]()
Blir litt ekstra når en er syk.. Men i mellom slagene har han jaggu lært seg å krype på alle 4 i helgenså det...skjønner du har hatt en hektisk helg!!![]()
Og jeg mener det!Nååww....så koselig å høre da!![]()
"Nå er jeg så sinna atte jeg snart sprekker"??Igrunn mange kule
Men du er god om du klarer å bruke denne i sammenheng med noe![]()
![]()

Oi! Så gøy!!Blir litt ekstra når en er syk.. Men i mellom slagene har han jaggu lært seg å krype på alle 4 i helgen![]()
Ja, blir nesten som julaftenKniiis...da har dere noe å glede dere til når dere logger på pc vettu!![]()
Its all because of the girls!!Og jeg mener det!kom jo innom fra pc da mobilen tok kvelden så klarte ikke holde meg unna den korte stunden en gang; )