Ikke glem meg da1Titter innom for å spørre om det bare er meg og Shadow her i kveld??![]()
Men jeg har jo sitti og jobba med den missekåringa vår. Klarer ikke gjøre to ting samtidig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke glem meg da1Titter innom for å spørre om det bare er meg og Shadow her i kveld??![]()
Ja veldig viktig å få det inn med t-skjeshit, så mange det ble
Men da fikk dere det iallefall innmed t-skje![]()
haha, ja, viktige ting kan ikke sies for ofteJa veldig viktig å få det inn med t-skje
Hihi.
Høres ut som en stor jobb da![]()
Høres bra uthaha, ja, viktige ting kan ikke sies for ofte
Men ja, det var litt jobb. Vet enda ikke om jeg er fornøyd med alle titlene, så får se gjennom det igjen i morgen når jeg har fått sovet på det![]()
Du er tilgittIkke glem meg da1
Men jeg har jo sitti og jobba med den missekåringa vår. Klarer ikke gjøre to ting samtidig da![]()
Haha...vi har skjønt det nå liksomshit, så mange det ble
Men da fikk dere det iallefall innmed t-skje![]()
Er det ikke sånn for oss voksne også da!?Hvorfor er det sånn at de små gjerne vil leke med ting dem ikke burde?
Hmmm, er kjedelig der jeg daEr det ikke sånn for oss voksne også da!?![]()
Ja men det er braHaha...vi har skjønt det nå liksom![]()
Ja hun får jo ikke sagt det for mye hellerJa men det er bra
Jeg tenkte det var nødt til å sies så mange ganger (blir som med sandbakken og vaskehjelpa)
Det hadde helt klart vært det enkleste!Hmmm, er kjedelig der jeg da
men syns hun kunne lære seg at lekene hennes er kjempe fine!![]()
Hehe...en god ting kan ikke gjentas for ofte vettu!Ja men det er bra
Jeg tenkte det var nødt til å sies så mange ganger (blir som med sandbakken og vaskehjelpa)
Det hadde det jaDet hadde helt klart vært det enkleste!![]()
HahaDet hadde det ja
Selvom hun har et mobil deksel hun kan leke med er mitt deksel MYE finere tydeligvis![]()
jups, antar det!HahaHun vet sikkert at det er off-limits
![]()
Gjemme unna det man kanjups, antar det!
Så må passe på at hun ikke ser det men heller leker med sitt eget![]()
Jups, men er ikke alltid det gårGjemme unna det man kan![]()