Nope...ikke ennå!sover dere???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope...ikke ennå!sover dere???
Tror igrunn detKanskje like greit![]()
Sover nei?sover dere???
Ikke jeg heller...Skjønner ikke hva du prater om.....
Tror du vi greier dette da??Bare et par hundre innlegg igjen jenter! Vi har skrevet 300 på ein,ota stund jo!
Jeg og!Tror igrunn det![]()
What?Er det flere enn meg som blei jækla pissed når ho Kristen var utro mot Robert?
JA!Tror du vi greier dette da??
Jepp. Hun er teit. Han er fin.Er det flere enn meg som blei jækla pissed når ho Kristen var utro mot Robert?
Gjør det mye enklere i fremtidige diskusjonerHelt riktig!! Skjønner at det mange bra junidamer her når dem e på rett lag alle sammen![]()
Kanskje da man skal bli litt skremtHadde blitt mektig imponert hvis du skreiv inn her OG hadde sex samtidig, eller e det da man ikke skal bli imponert kanskje![]()
Han sovna etterpå ja! Typisk mennBare 7 minutter igjen. Kanskje vekke mannen for ny runde?
utrolig dårlig planlagt!!Lurer jeg på og??
Haha håper egentlig ingen har gjort detHadde blitt mektig imponert hvis du skreiv inn her OG hadde sex samtidig, eller e det da man ikke skal bli imponert kanskje![]()
Skriver så det spruter jeg!!Vi har over 150 innlegg igjen og fire minutter!!!! Skriv!!!!!![]()
Skjønner jo det.. og når man ser det i filmen så blir man jo bare provosert!! *grrr*
Sover liksom..sover dere???
Ikke stress oss daaaa!5 igjen!!

Skrivet og skriver!!!!Vi har over 150 innlegg igjen og fire minutter!!!! Skriv!!!!!![]()