HÆ? Er du det daduer og hoppeslott er snakkisen nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HÆ? Er du det daduer og hoppeslott er snakkisen nå![]()
Ja tror det. De lurer på om de er far og sønn. Altså tissefant og tisselur.Nå er jeg på app igjen så får ikke opp varsler. Snakker vi fortsatt om tårn og snabler??
Ja, det er mye søtereDet må jeg si meg enig i! Liker tissefant jeg![]()
SÅ snusfornuftig han er da!Mannen mener jeg bør sove da, så vet ikke hvor lenge jeg er innom.
Helt korrektNå er jeg på app igjen så får ikke opp varsler. Snakker vi fortsatt om tårn og snabler??
Hehe, tissefant er fintDet må jeg si meg enig i! Liker tissefant jeg![]()
De er nok bare underernært etter denne krigsperioden![]()
Hæ??? Jeg er jhelt ute...duer og hoppeslott er snakkisen nå![]()

Okei, veldig daLitt?![]()
Vi har tatt den retningen ja[font="trebuchet ms"]Vet du hvorfor svenskene har et kålhode i hanskerommet?
[font="trebuchet ms"] Fordi de bruker det som legitimasjon.
[font="trebuchet ms"]
[font="trebuchet ms"]Oi, den var litt slem![:-] *skammermeg*
Er jo ingen hankjønn som er lur! Så tisselur må være dame eller jente!Ja tror det. De lurer på om de er far og sønn. Altså tissefant og tisselur.
Jeg tror de er far og datter![]()
tenkte jeg skulle få henne til å snakke om duer og hoppeslott jeg nå,menst vi andre snakket om noe helt annetHÆ? Er du det da![]()
Da er vi enigOkei, veldig da![]()
Ja, veldig, kanskje fordi han måtte ta tassen mens jeg sove 2,5 time i dag tidligSÅ snusfornuftig han er da!![]()
Ja, veldig!Flere som opplever at forumet er tregt til tider?
Haha! SÅ slem du ertenkte jeg skulle få henne til å snakke om duer og hoppeslott jeg nå,menst vi andre snakket om noe helt annet![]()
Hva i helvete skjedde med quoten nå!!!?Vi har tatt den retningen ja![]()
Ja men det klarer duMå slå gårsdagen på 600...![]()
Ja var det jeg og menteEr jo ingen hankjønn som er lur! Så tisselur må være dame eller jente!![]()
Hurra! Vi trenger deg!!![]()
Hvem er sjefen lissom???SÅ snusfornuftig han er da!![]()