HUff... at du ikke lærerHar glemt den idag daaajhh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HUff... at du ikke lærerHar glemt den idag daaajhh
Ho er da ikke så stor, brett ho inn mellom et par tingDet er fullt av klær som jeg bare har stappa inn i skapet i dag![]()
Ikke noe som er sexy nei!Oi, oi, hvem sin tiss?
Tiss er forresten veldig usexy? Noen bedre navn på utstyret?
Ja, men da bør den også levere !Snabelen???![]()
Gal er bare fornavnetDere er jo helt gale jenter!
Jeg som hadde plan om å være skikkelig aktiv i kveld! Desverre så fikk jeg ikke mulighet til det. Det er en time igjen nå, så skal gjøre mitt beste nå![]()
SÅ bra!! VI trenger deg vet duDere er jo helt gale jenter!
Jeg som hadde plan om å være skikkelig aktiv i kveld! Desverre så fikk jeg ikke mulighet til det. Det er en time igjen nå, så skal gjøre mitt beste nå![]()
Hihi...Tjaaa....Tårnet?DET var jo ikke akkurat bedre![]()
Hurra! Vi trenger deg!!Dere er jo helt gale jenter!
Fint å se degDere er jo helt gale jenter!
Hvem andre!!Sa sandbakk...
Da får du stappe han i skapet istedet for frøkna til klatremusNei, nå har lillegutt tenkt til og våkne og. Jammen bra man har appen![]()
Haha, eller nare opi sokkeskuffenHo er da ikke så stor, brett ho inn mellom et par ting![]()
sa jeg jaSa sandbakk...

Hallelujah...Hihi...Tjaaa....Tårnet?

Tror vi må det!Vi får minne henne på det neste krig;-)
Han er allerede i skapetDa får du stappe han i skapet istedet for frøkna til klatremus![]()
Trodde jo ikke dette skulle bli sååå gøy!?HUff... at du ikke lærer![]()