Hehe. Små å små, hun er 17..Skolemat må de små ha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Små å små, hun er 17..Skolemat må de små ha![]()
En time er jo leeeeeengeJeg sliter selv nå![]()
tape opp øyelokkeneNå datt jeg ihvertfall ut!![]()
Sett fyrstikker i øya!Ja, det tror jeg!! Men hvordan skal keg klare å holde meg våken til midnatt?![]()
Er delvis på autopilot jeg nåLitt!!?Fingrene følger ikke hodet...eller omvendt!
![]()
Har dere sett han i Les Miserable da... fyren har jo sangstemme også vett...Mhm.. Han glimter til![]()
VELDIG!!Var veldig informativt![]()
AHA! Nå er jeg medtape opp øyelokkeneDaaaaaa!!!
det hadde vell vært det beste jaAv typen gaffa sådan![]()
Også deeen stemmen da.. dyp, mandig.. grrrr *
haha.. bra smiley vettu![]()
Huff, ikke bra. Prøv og kast kaldt vann i ansiktetAU!!Nå fikk jeg jo vond i tillegg
![]()
Har jeg ikke sett og hørt :-/ får notere ned på to do lista mi;-)Har dere sett han i Les Miserable da... fyren har jo sangstemme også vett...
Men i den filmen må jeg si jeg ble mektig imponert av han Hugh Jackman... sattan han kan synge!![]()
Skjønner ikke en dritt jeg heller...Hva skal vi bruke tape til egentlig? Henger ikke med jeg![]()

Dere skulle hatt en ansiktsspray, hadde en venninne som gikk med det i veska støtt. Jeg sovnet under en tentamen en gang,og den reddet meg..Man gir seg selv en kald dusj i trynet, rett og slettJeg sliter selv nå![]()
Det ville jeg droppa ja. Hva med q-tips??Det har jeg!!! Også har vi tannpirkere, men det blir kanskje en smertefull opplevelse?![]()
Kanksje vi skal tape noen fast til en stol?Hva skal vi bruke tape til egentlig? Henger ikke med jeg![]()

jeg fikk en eske fyrstikker av frosken i hemmelig venn gaveSett fyrstikker i øya!
Dere; fyrstikker har vi ikke snakka om![]()