ja var kanskje litt for direkteHaha, du skulle ikke spurt! Du skulle lokka de med litt gress eller hva nå slike hjorter spiser. Jeg har en hund da, men den er litt halt så tror det er litt turn-off![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja var kanskje litt for direkteHaha, du skulle ikke spurt! Du skulle lokka de med litt gress eller hva nå slike hjorter spiser. Jeg har en hund da, men den er litt halt så tror det er litt turn-off![]()
Hehe, lurt. Får huske på det imorgen kveld:-Danbefalest på det sterkestekrigen hadde vell kostet meg og ronja opp til flere sofaer under krigen om ikke det hadde vært for pampers
![]()
Ja da er det jo siste innspurt ogHehe, lurt. Får huske på det imorgen kveld:-D
Å der var jeg plutselig med igjenokay da! Manus![]()
Bra!Å der var jeg plutselig med igjen![]()
Tror ikke det heller er lov,sa da må vi ha noen som later somja var kanskje litt for direkteHalt hund tror jeg kan bli turn off.. men vi kan jo ha han i bakhand
![]()
NettoppJa da er det jo siste innspurt ogDa har man ikke tid til å gå på do
![]()
da er det ett ord da!Forståelig for megklarer?
![]()
Hehe.. Haue som ikke henger medBra!Ikke meningen å spore deg av
![]()
da må vi ha ei til å spille hund og 3 til å være hjortTror ikke det heller er lov,sa da må vi ha noen som later som
Ja, godkjent ;-)da er det ett ord da!![]()
ikke alltid like lett å få me haue!Hehe.. Haue som ikke henger med![]()
Ja, de skvatt nok litt når du buset ut med det på den måtenja var kanskje litt for direkteHalt hund tror jeg kan bli turn off.. men vi kan jo ha han i bakhand
![]()
Noe sånn...da må vi ha ei til å spille hund og 3 til å være hjort![]()
Nei dessverreikke alltid like lett å få me haue!![]()
Fortsatt ikke låv..Ja, de skvatt nok litt når du buset ut med det på den måtenJa, da skal jeg forberede ho og stille opp på kort varsel
Naboen har en hund som ikke er halt da, og den rømmer ofte hit, kan prøve lokke den med neste gang jeg ser'n
![]()
tar du en av rollene?Noe sånn...![]()
Oi, fælt så strengt regelverk daFortsatt ikke låv..![]()