Man kan jo få klippet og farget figurer ogsåDet var min feil!! PRøvde å tippe musesveisen til Masala![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan jo få klippet og farget figurer ogsåDet var min feil!! PRøvde å tippe musesveisen til Masala![]()
Ja, har ikke du? Og du skal spille filmhar du sveis bak også!?!![]()
har du sveis bak også!?!![]()
nå orker jeg ikke mer!!Man kan jo få klippet og farget figurer også![]()
Ja, litt urettferdig synes jegSjalu much?kr
Ja, har ikke du? Og du skal spille film
Øy!! Det er jeg som skal spille inn film!!Ja, har ikke du? Og du skal spille film

Neiiii, har rotteHALEOg de ligner på rotter???![]()
Neiiii, har rotteHALEOg de ligner på rotter???![]()
næmmen...så søttMan kan jo få klippet og farget figurer også![]()
Ja, jeg kan frisere. Men da må jeg slippe unna andre roller ?tar du på deg jobben?![]()
regnet igrunn med det...hu nissemor er på plass!Suttan, tok meg en liten rundtur på de andre trådene jeg, og så bar det 77 (!) innlegg allerede!?
men dere, ar dere merka at det er 3000 flere visninger enn svar i denne tråden? Masse nisser!
Du må jo spille med noenØy!! Det er jeg som skal spille inn film!!![]()
nå skal ikke du prøve å lure deg unna igjen...Ja, jeg kan frisere. Men da må jeg slippe unna andre roller ?
Du lærerEr litt nybegynner jeg
Hvem våger å nisse på oss da?Suttan, tok meg en liten rundtur på de andre trådene jeg, og så bar det 77 (!) innlegg allerede!?
men dere, ar dere merka at det er 3000 flere visninger enn svar i denne tråden? Masse nisser!
Suttan, tok meg en liten rundtur på de andre trådene jeg, og så bar det 77 (!) innlegg allerede!?
Ække det han derre Hasselhoff da???Du må jo spille med noen![]()