S
Snorkfrøken
Guest
Er jo som regel de dyreste som er finest desverre!![]()
Det er nettopp det! Si det til min samboer da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo som regel de dyreste som er finest desverre!![]()
Du får si damene på bv syntes du skal få velgeNei, for møtet vi satt i varte i 3 timer!! Og barnevakten hjemme hadde ikke tid til å sitte her hele dagen..
Litt kjipt, for det er sjelden vi har barnefri til å se på slike ting.. Da må jeg ta det alene, kanskje like greit, for da blir det de flisene JEG liker!![]()
HahaDet er nettopp det! Si det til min samboer da![]()
Han er ikke så vanskelig å overkjøre!Du får si damene på bv syntes du skal få velgeeller kompromiss, dere velger hver sine ting?
![]()
Han er ikke så vanskelig å overkjøre!Haha...stakkars mann
![]()
Haha, ja vi lærer hvordan vi skal få dem på vår side etter noen årHan er ikke så vanskelig å overkjøre!Haha...stakkars mann
![]()
Haha, kanskje på tide og bytte ut batteriene hos oss beggeSå ille er ikke jeg daHihi
Men ikke langt i fra stua, soverom og bilHihi
Klart du kan!Flott! Da stoler jeg på deg![]()
Sånn det skal væreHan er ikke så vanskelig å overkjøre!Haha...stakkars mann
![]()
Ikke så vanskelig detHaha, ja vi lærer hvordan vi skal få dem på vår side etter noen år![]()
Haha, kanskje på tide og bytte ut batteriene hos oss begge![]()
Nesten som vi burde få dårlig samvittighetIkke så vanskelig detVi er ganske slue...
![]()
Jepp!Er det ikke sånn de fleste steder da?
![]()
Nææææhhh...det er bare nestenNesten som vi burde få dårlig samvittighet![]()
Litt motsatnd er bare sjarmerende...Får som regel viljen min ja, men er litt mer motstand i han her enn det var i x-en![]()
Hihi, neeiida! Vi vet jo bestNææææhhh...det er bare nesten![]()
Litt motsatnd er bare sjarmerende...Da føles seieren enda bedre!
Yes, we do!Hihi, neeiida! Vi vet jo best![]()