Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser nesten sånn utHm, virker som de fleste junibarna har vært urolige i natt?
Min lille har sovet som en engel!
Fra ca kl 20 og han sov ennå da vi dro hjemmefra kl 08! Mamma sitter barnevakt...
Har ikke fått med meg hvor du skal i dag?Min lille har sovet som en engel!
Fra ca kl 20 og han sov ennå da vi dro hjemmefra kl 08! Mamma sitter barnevakt...
HuffdaGo morn!Natte vært bra?
Her har knerten rotet en del... var våken fra 12-2![]()
sånn var snuppa mi på 4 og... var ikke så uvanlig at hun la seg kl 7,og sov til 9.30 dagen etter..Min lille har sovet som en engel!
Så utrolig deilig!Min lille har sovet som en engel!
Hm, virker som de fleste junibarna har vært urolige i natt?
Huff, så slitsomtMi også. Skikkelig tett og hoster og kraftig diare. Vært oppe 4 ganger siden kl var 23.30, og jammen spratt ho opp 5.30. Blir gal snart
Ja da er det vel han som har fått ale timene utdelt i nattMin lille har sovet som en engel!
Huff. Har dere enda ikke fått sjekka pusten ordentlig?Mi også. Skikkelig tett og hoster og kraftig diare. Vært oppe 4 ganger siden kl var 23.30, og jammen spratt ho opp 5.30. Blir gal snart
Huff. Har dere enda ikke fått sjekka pusten ordentlig?
Bra dere ble tatt på alvor, og hell i uhell at hun skulle bli tett når dere var der.Kom i fra fastlegen nå, og blei endelig tatt på alvor. Har bare vært hos vikarer. Var der for diare, men mens ho blei undersøkt så ble ho tett, så nå skal jeg hente resepten på ventoline etterpå. Kom inn en med brystsmerter som måtte prioriteres. Fikk ny time til videre oppfølging om to uker.
Bra dere ble tatt på alvor, og hell i uhell at hun skulle bli tett når dere var der.
Man kjenner jo ungene sine best selv så da er det fortvilende når man vet det er unormalt og legene sier noe annet.Ja, det var igrunn det. Hadde uansett time til henne om to uker for å ta det opp, men da får vi sjekka det etterhvert. Syns jeg renner ned dørene der, men er drittlei av å ikke bli tatt på alvor når det gjelder ungene.
Hehe, der er mange sider sidenJeg har ikke vært her inne siden side 94, hhaha. Dere kan skravle![]()
jepp. Men jeg orker nok ikke å lese igjennom alle sidene =) Så starter her jeg daHehe, der er mange sider siden![]()