Om du titter innom

Hehe...kan fort bli litt hektisk ja!:D
Jeg var 22 så det var helt greit da;-) men husker det var godt å flytte, hadde alltid besøk så var godt å få omgjort "kafeen" til et hjem :)
Nå aner jeg ikke hvor jeg vil bo, akkurat nå frister det å fløtte lenger sør i landet...

Håper drømmen din går i oppfyllelse, Shadow! For deg, mannen i ditt liv og Amina..:D
Takk :-)
Drømmen blir nok virkelighet en dag :-)
Men er nok mange år til da vi må finne ut hvor begge skal jobbe fast +++

Jeg var 22 så det var helt greit da;-) men husker det var godt å flytte, hadde alltid besøk så var godt å få omgjort "kafeen" til et hjem :)
Nå aner jeg ikke hvor jeg vil bo, akkurat nå frister det å fløtte lenger sør i landet...
Er man ung og sprek så kan det jo bare være gøy, men skjønner godt at du ville ha hjemmet ditt for deg selv igjen!;)
Du må gjerne flytte hit, søta!! Vestfold the place to be!:D

Takk :)
Drømmen blir nok virkelighet en dag :)
Men er nok mange år til da vi må finne ut hvor begge skal jobbe fast +++
Alt faller nok på plass for dere også..;)
Først må du få mannen hjem! Eller hit blir det vel!:P

er her altså jenter :) Men valgte å bruke kvelden på å rydde litt her hjemme :) Og nå har jeg helt ryddig hus :D

Teppegulv og dusjforheng på hotellrom er ekle.. Skjønner heller ikke hvorfor dusjsåpen alltid må lukte billigmann..

Ja, det er ikke akkurat så mange turister her :) slår meg ikke som et sted å reise på feie til hvertfall!
Teppegulv ser jeg som eneste fordel at det reduserer støy.. Ellers er der bare hærk og ekkelt.
Ser vel ikke ut der inne ;) Hadde karriere i 3 daga som stuepike der for maaaange år sia, og det går rykter om at lite er gjort siden fen tid ;)

Ser vel ikke ut der inne ;) Hadde karriere i 3 daga som stuepike der for maaaange år sia, og det går rykter om at lite er gjort siden fen tid ;)
Hehe.. Tror ikke det er gjort så mye nei :-P Men de har vært veldig hjelpsom og hyggelig. Lilja har fått egen baby seng ;) tror ikke det er så lønnsomt å pusse opp her..

Back
Topp