Nå er lillegutt lagt og det var deiligTjohei igjen!Nå gleder jeg meg litt til små er i seng
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er lillegutt lagt og det var deiligTjohei igjen!Nå gleder jeg meg litt til små er i seng
![]()
Hatt en fin dag da?Hei på deg!![]()
Skal nok gå fint med under 60 innlegg tilNå er det ikke så langt igjen før målet på 2000 innen fredag;-)
Så bra!9 måneders kontroll?
Nja, hatt syk 2 (snart 3) åring hjemme fra bhg så hatt en slitsom dagHatt en fin dag da?![]()
Oi, det er jo ikke lenge tilJepp, hun blir 9 måneder 10.3.
Klarer vi lettSkal nok gå fint med under 60 innlegg tilMen er vi midt i legging igjen nå?
2 små i seng her og, utrolig deiligNå er lillegutt lagt og det var deilig![]()
Hva slags fliser har dere sett dere ut da?Vi skal i møte med elektrikker og så kjøpe fliser til to bad..Håper på å bli fort ferdig!
60 er ikke noe stress for oss vell;-) ja er nok legging på de fleste;-)Skal nok gå fint med under 60 innlegg tilMen er vi midt i legging igjen nå?
Ja er bare ho på 10 igjen her, men blir litt tidlig å kaste ho i seng nå2 små i seng her og, utrolig deilig![]()
Aah! Det kan fort bli litt slitsomtNja, hatt syk 2 (snart 3) åring hjemme fra bhg så hatt en slitsom dagMen vi har kost oss litt og da
Hva med deg?![]()
Haha, kan hende hu hadde syntes det hadde vært i tidligste laget jaJa er bare ho på 10 igjen her, men blir litt tidlig å kaste ho i seng nå![]()
Deilig med gåtur daAah! Det kan fort bli litt slitsomtmen bra dere har kost dere litt
Joda, kjørt bil og gått tur er vel i hovedtrekk hva vi har gjort![]()
Takk!! Hadde glemt tangeruddampenNå sover lillegutt og sambo har kommet hjemJeg har spist middag og skal se på Tangeruddampen og Morgendagens Idrettshelter etterpå tenker jeg!
![]()
Ja, veldig gøy, men blir litt småstresset av det..Så morsomt da!! Elsker å plukke ut slikt![]()
Ingen!!! Klarer ikke bestemme meg, og nå begynner det å haste!Hva slags fliser har dere sett dere ut da?![]()
Hihi, det blir nok uansett braIngen!!! Klarer ikke bestemme meg, og nå begynner det å haste!
Så imorgen må jeg bare ta de jeg liker best og ferdig med det!![]()
Takk!! Hadde glemt tangeruddampen![]()