Høres kjent ut du!!Det tenker jeg og
Nå krangler de om lekene nå. De har hundre leker men SKAL ha samme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres kjent ut du!!Det tenker jeg og
Nå krangler de om lekene nå. De har hundre leker men SKAL ha samme![]()
Ja, jeg er imponert med tanke på at noen var usikre på om det var mulig å få tilVet, vi har vært flinke![]()
Det er helt sant, men går så det suserJa, jeg er imponert med tanke på at noen var usikre på om det var mulig å få til![]()
Haha, er så typiskHøres kjent ut du!!![]()
nei, tror aktiviteten er flyttet littvar innom men ikke noe nytt![]()
Det er dennei, tror aktiviteten er flyttet litt![]()
Kos deg på turTar og går ut en tur jeg jenter. Skravles i kveld.
Men det blir jo feil, er jo her den skal værenei, tror aktiviteten er flyttet litt![]()
God tur!Tar og går ut en tur jeg jenter. Skravles i kveld.
jeg vet...men blir så engasjert!!Men det blir jo feil, er jo her den skal være![]()
hehe skjønner det, er ikke første gang de har fått oss engasjert for å si det sånnjeg vet...men blir så engasjert!!![]()
Det har jeg skjønt!hehe skjønner det, er ikke første gang de har fått oss engasjert for å si det sånn![]()
Er en som er veldig selskapssyk her i dag ogsåNå sitter jeg ved siden av lekematten til lillegutt mens han spiser på en liten bamse-giraff! Bytter på mellom å la han leke litt selv og å leke og synge litt med han![]()
Er en som er veldig selskapssyk her i dag ogsåNå skal jeg ta han på en lengre trilletur. Han sov bare 40 minutter i morrest og han var våken i over en time i natt... Tror jeg må ha med godt med drikke for han er ikke trøtt
![]()
Hørtes slitsomt ut. Heldigvis liker lillegutt stortsett å leke alene eller med katta, men i dag er alt feil... Synd det er for glatt til å trille ute. Skal bli godt når all isen er borte og man slipper å være redd for å falle. Krysser fingrene for at han sovner fort ja, men er så nysgjerrig å henger nesten utenfor vogna når vi trillerMin er selskapssyk hver dag! Han er desverre ikke spesielt flink til å leke alene! Deilig med en trilletur da! Tenkte egentlig på det selv men det er så glatt her! Her var han våken i 2 timer i natt og har bare sover i 30 min! Men han er da forholdsvis fornøydHåper gutten din sovner fort og sover en stund
![]()