Deg eller små'n?Hehe...nei, hu er virkelig skravlesjuk!
Nå lukter det bæsj her..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deg eller små'n?Hehe...nei, hu er virkelig skravlesjuk!
Nå lukter det bæsj her..![]()
Så braDa sover minsten![]()
HahaDet er hunhmmm... Håper det er lillemann......
Måtte sjekke...det var ikke meg denne gangen!Deg eller små'n?![]()
Haha, det var bra, ikke tid til sånt nåMåtte sjekke...det var ikke meg denne gangen!![]()
det var da enda godtMåtte sjekke...det var ikke meg denne gangen!![]()
Liker at det ikke bare var meg som sjekka hvem av dere det varHahaHåper jeg også!
![]()
hehe...blir bare grisHaha, det var bra, ikke tid til sånt nå![]()
Alltid forberedt vettu!det var da enda godtmen du har vell pampers på???
Ja, alle her burde egentlig ha det nå. Kan ikke ta oss tid til dobesøkdet var da enda godtmen du har vell pampers på???
det er braAlltid forberedt vettu!![]()
Det har vel du også sandbakk??det var da enda godtmen du har vell pampers på???
Klart detDet har vel du også sandbakk??
Har ikke alle det???Ja, alle her burde egentlig ha det nå. Kan ikke ta oss tid til dobesøk![]()
Sant det, tiss er liksom greit...men bæsj er nok å pushe grensene litt!det er bratror gubben din hadde virkelig begynt å lure om han fant sofaen full i besj og
ikke bare tiss
![]()
ja littSant det, tiss er liksom greit...men bæsj er nok å pushe grensene litt!![]()

Hooho!! Jeg har problemer etter 1Klart detetter 4 barn,så er det sannelig ikke lett å holde på noe her
![]()
Her er den på ihvertfall! Håper alle tar dette like seriøst som oss?Har ikke alle det???![]()
![]()
Det hadde du dåHooho!! Jeg har problemer etter 1hvis jeg hadde hatt 4 måtte jeg vel kjøpt voksenbleier da slik som dere
![]()