Ja, han er 4 år og 7 måneder eller noe sånt..Nei, da skjønner jeg at du er våken!
Han er fire ikkesant? Jeg har funnet ut at det er ikke lett å være fire år![]()
MYE som er vanskelig i den alderen gitt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han er 4 år og 7 måneder eller noe sånt..Nei, da skjønner jeg at du er våken!
Han er fire ikkesant? Jeg har funnet ut at det er ikke lett å være fire år![]()
Det har jeg da skjønt....Hehe, frekk er jeg nok!![]()
God morgen!!God morgen jenter. Nå skal snuppa her få grøt - så skravles om litt igjen![]()
Det var på tide, du!Da har jeg stått opp![]()
HahaJeg er et frekt unikum!!![]()
![]()
HahaForundrer meg ikke! Ulv i fåreklær..
![]()
Det tror jeg lille snupp er enig med deg iDet var på tide, du!![]()
Hihi...gidder ikke legge skjul på det engang, nei!vet ikke om det er så mye fårklær en gang jeg![]()
Hehe..vanskelig å få opp hu mor på morgenkvisten??Det tror jeg lille snupp er enig med deg i![]()
Hihi...gidder ikke legge skjul på det engang, nei!![]()
Wow!! Skravlekjerring!Det her blir mitt innlegg nummer 16 000, har da hatt 26 innlegg hittils i dag![]()
Det er sant! Bort med bagateller, det er de viktige sakene som gjelder!Nei, her må man bruke krefter på krig og ikke alle andre uvesentlige ting![]()
Nå er grøten inntatt og snart tid for å sove første dupp her, så da må jeg ut å trilleGod morgen!!
Snart grøt her også..
Huff ja, nesten flaut og ha så mange innlegg, virker som jeg ikke har et liv utenom herWow!! Skravlekjerring!![]()
Det er sant! Bort med bagateller, det er de viktige sakene som gjelder!![]()
Allerede? Tidlig morgen for dere da?Nå er grøten inntatt og snart tid for å sove første dupp her, så da må jeg ut å trille![]()
Jasså...du drev med juks??Huff ja, nesten flaut og ha så mange innlegg, virker som jeg ikke har et liv utenom her
Men noen av de er jukseinnlegg fra gamle bv dager. Da gikk det ann og poste mange etter hverandre med og bare trykke backspace og enter.