Ja, en stor klapp på skuldra til alle sammen!Synes alle fortjener å sove jeg nå. Formidabel innsats i dag damer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, en stor klapp på skuldra til alle sammen!Synes alle fortjener å sove jeg nå. Formidabel innsats i dag damer![]()
Og da hjelper jeg deg med å nå målet for idag..Og nå mangler jeg bare tre innlegg før det blir natta her og. Greit å stoppe på rundt tall![]()
Natta, søte du!Natta alle![]()
Pga. server feil fikk jeg ikke lagt inn innlegg kl 06, men dette er vel nære nok?Greit da!![]()
Siden du lover å starte klokken 0600!![]()
God natt og drøm søtt!
Hehe...er sånn det pleier å væreJeg er trøtt, lillegutt er ikke trøtt![]()
God morgen!God morgen! Jeg må komme meg opp nå, må reise om en time for å sette bilen inn til Rustgarantikontroll. .. Må få vekt frøkna også snart....
Er vel ikke så mange sider vel??Shit, 138 sider!!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hehe...happy lesning!Shit, 138 sider!!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Pga. server feil fikk jeg ikke lagt inn innlegg kl 06, men dette er vel nære nok?![]()
Største gutta gjorde seg klar for barnehagen med mannen, og eldste fikk raserianfall pga et-eller-annet...SkuffendeHihi
Hva gjør du oppe så tidlig?!![]()
Største gutta gjorde seg klar for barnehagen med mannen, og eldste fikk raserianfall pga et-eller-annet...
Ikke lett å sove da...når verden raser sammen rundt ham!![]()
Hehe!Og jeg som trodde du hadde begynt å bli frekk!!
![]()