JA, ROPTE PÅ HO, MEN VIL IKKE KOSE MED HO FØR JEG ER SIKKER PÅ AT DEN HOLDER SEG NEDE I MAGENHIHI! GODT HUNDEN VAR DER OG ORDNET OPP DA![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA, ROPTE PÅ HO, MEN VIL IKKE KOSE MED HO FØR JEG ER SIKKER PÅ AT DEN HOLDER SEG NEDE I MAGENHIHI! GODT HUNDEN VAR DER OG ORDNET OPP DA![]()
Å NÅ MÅTTE JEG INN Å SE HVA DU HADDE DELT MED OSSBare innom for å si god morgen! Nå skal jeg gjøre klar storesnupp for barnehagen
Sendt fra min Samsung
Og der ble det straffeinnlegg på degGOOD!!
God morgen!Bare innom for å si god morgen! Nå skal jeg gjøre klar storesnupp for barnehagen
Sendt fra min Samsung
JA KANSKJE DEN PLUTSELIG KOMMER KRAVLENDES OPP GJENNOM HANDEN DINJA, ROPTE PÅ HO, MEN VIL IKKE KOSE MED HO FØR JEG ER SIKKER PÅ AT DEN HOLDER SEG NEDE I MAGEN![]()
HahaJA, ROPTE PÅ HO, MEN VIL IKKE KOSE MED HO FØR JEG ER SIKKER PÅ AT DEN HOLDER SEG NEDE I MAGEN![]()
DET ER VIRKELIG MIN STORE SKREKK OGSÅ, PLEIER SETTE GLASS/GLASSBOLLER OVER DE, SÅ MÅ DE STÅ DER TIL SAMBO KOMMER HJEM. JEG TØR JO IKKE DREPE DE. SKUMMELT NOK OG MÅTTE SÅ NÆRME FOR OG SETTE NOE OVER DEShit! Min store skrekk!
Og jeg har desverre IKKE hund!
CRAP!!! DA FÅR JEG TA STRAFFENOg der ble det straffeinnlegg på deg
Skriv aldri, aldri, aldri bare et ord!!![]()
Uff ja....tør ikke støvsuge dem engang!DET ER VIRKELIG MIN STORE SKREKK OGSÅ, PLEIER SETTE GLASS/GLASSBOLLER OVER DE, SÅ MÅ DE STÅ DER TIL SAMBO KOMMER HJEM. JEG TØR JO IKKE DREPE DE. SKUMMELT NOK OG MÅTTE SÅ NÆRME FOR OG SETTE NOE OVER DE![]()
Hva er greia med store bokstaver da søta? Du høres sinna ut!CRAP!!! DA FÅR JEG TA STRAFFEN![]()
Herreguuud! Nå skrek jeg høyt her! Stor edderkopp på gulvet. Fikk hunden til å spise den:S
VI SKAL ROPE TIL TOPPLISTEN BLIR OPPDATERTHva er greia med store bokstaver da søta? Du høres sinna ut!![]()
AKKURAT SAMME HER. TROR DET FAKTISK KAN SKJE OG. ELLER AT DE LEVER NÅR POSEN SKAL BYTTES. KANSKJE DE LEGGER EGG I POSEN OGSÅ. *GRØSS*Uff ja....tør ikke støvsuge dem engang!redd de skal komme ut av slangen etterpå...eller at de hopper opp på meg når jeg nærmer meg med sugeren!
![]()
AHA! FÅR BLI MED DAVI SKAL ROPE TIL TOPPLISTEN BLIR OPPDATERT![]()
JO FLERE JO BEDREAHA! FÅR BLI MED DA![]()
UÆÆÆHH!! EN MILLION BABYEDDERKOPPER!AKKURAT SAMME HER. TROR DET FAKTISK KAN SKJE OG. ELLER AT DE LEVER NÅR POSEN SKAL BYTTES. KANSKJE DE LEGGER EGG I POSEN OGSÅ. *GRØSS*![]()
DET ER BRA!AHA! FÅR BLI MED DA![]()
DEM KAN JO IKKE GJØRE DEG NOEUÆÆÆHH!! EN MILLION BABYEDDERKOPPER!![]()
ÆSJ!! GRØSSER!UÆÆÆHH!! EN MILLION BABYEDDERKOPPER!![]()