Noe annet ville vel overrasket ham!Hahahahan vet vel at det var bv relatert
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe annet ville vel overrasket ham!Hahahahan vet vel at det var bv relatert
![]()
Hvor mange nye sofaer har du måtte kjøpt egentlig???Tja, han begynner vel å bli vant til det da!![]()
Hihi...kommet ut av tellinga, så nå har jeg klippet i stykker Bohus kjøpekortet!Hvor mange nye sofaer har du måtte kjøpt egentlig???![]()
Nei, de er vel litt forskjellige fargerHar ikke sett den, men er det han med de lyseblå øynene?
Haha, litt forutsigbare for tidenNoe annet ville vel overrasket ham!![]()
Haha! Du eller gubben som klippet?Hihi...kommet ut av tellinga, så nå har jeg klippet i stykker Bohus kjøpekortet!![]()
Haha, ja gjorde det. Lagde meg litt mat i samme slengen.Håper du rekker doen da![]()
litt deo gjør underverket!Haha, ja gjorde det. Lagde meg litt mat i samme slengen.
burde ha dusja også, skal tross alt ut blant folk i morra![]()
Hihi! Det sier jeg om knerten herJeg er tom for deo og nemlig!Hvis jeg ikke finner ett eller annet i toalettmappa mi da
spiser middagsrester bare. Bedre det enn å kaste dem. Min pappa sa alltid at :alt går i grisen![]()
Gubben visste ikke at jeg hadde kortet engangHaha! Du eller gubben som klippet?![]()
Så passGubben visste ikke at jeg hadde kortet engang![]()
Haha, er sikkert et velkjent uttrykkHihi! Det sier jeg om knerten her
Da får du bare håpe på at ingen lukter på deg![]()
Så lenge der ikke er noe hun kan putte i munnen,så går jo det fint.Haha, er sikkert et velkjent uttrykk
ja, får sette meg langt unna folk i morra
Får ikke dusja i morra heller, frøkna er livedd dusjennoe med den lyden tror jeg.
En gang har jeg lagt henne i lekegrinda og løpt gjennom dusjen, men liker det ikke. Hun var blid og fornøyd hun, så gikk jo bra men....
Hinta frempå og etter 40 min tok hun hintetI alle dage! Sa du ikke at du ikke hadde tid til å snakke?![]()
Kjekt å snakke med mamman sinHinta frempå og etter 40 min tok hun hintetNei da, hun hadde visst litt å fortelle
![]()
Hehe...jeg også!Så passskummelt med sanne kort! Jeg har forbud!
![]()
Har til og med sperret kortet for nettshoppingHehe...jeg også!![]()
Hun hadde jo lekene sine da.Så lenge der ikke er noe hun kan putte i munnen,så går jo det fint.
Min er skeptisk til støvsugeren![]()