Skjønner jeg har gått glipp av ett eller annet med en sofa? Har du tissa deg ut nå da?Det trenger du ikke, for her detter du rett inn midt i en viktig samtale![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg har gått glipp av ett eller annet med en sofa? Har du tissa deg ut nå da?Det trenger du ikke, for her detter du rett inn midt i en viktig samtale![]()
Jepp! Men da tar jeg å tisser i min sofa i samme slengen ogOkidoki!
Så spleiser vi på egenandelen![]()
Jepp! Men da tar jeg å tisser i min sofa i samme slengen og![]()
Spør Sandbakk! Det er hun som får folk til å tisse på seg!Skjønner jeg har gått glipp av ett eller annet med en sofa? Har du tissa deg ut nå da?![]()
Fint! Liker sånn sympati-tissing!Jepp! Men da tar jeg å tisser i min sofa i samme slengen og![]()
Er ganske sympatisk av meg!Fint! Liker sånn sympati-tissing!![]()

Haha!Dette ser ikke bra ut når jeg ikke har lest trådene som leder opp til dette svaret!!![]()

Vil du værra me så heng på!Her går det unna ser jeg![]()
Det tok det meg ikke lang tid å skjønne..Er ganske sympatisk av meg!![]()
Saaaandbakk! Hva er det du gjør som får folk til å tisse på seg, og at du driver med sånn sympatitissing?Spør Sandbakk! Det er hun som får folk til å tisse på seg!![]()
Haha!Nå måtte jeg nesten tisse litt igjen!
![]()
Må ikke bare småskvette da!Haha!Nå måtte jeg nesten tisse litt igjen!
![]()
Er i farta!Skynd deg til Sandbakk!!Du kan tisse i sofaen hennes
![]()

Lurer også litt på hva som skjer ;-)Saaaandbakk! Hva er det du gjør som får folk til å tisse på seg, og at du driver med sånn sympatitissing?
hvis jeg ikke går på do nå så blir det enda en sofa å erstatte![]()
Ikke noe problem!Må ikke bare småskvette da!Tror sofaen må være dynket om vi skal få det igjenom med forsikringselskapet!!!
Tiss tiss tiss!!!!! Hør vannet sildre!Saaaandbakk! Hva er det du gjør som får folk til å tisse på seg, og at du driver med sånn sympatitissing?
hvis jeg ikke går på do nå så blir det enda en sofa å erstatte![]()
Ja sånn er det!Jeg er borte i 30 min og dere tisser
I sofaen til hverandre!!!:O