Hva for noe hva? Her kommer en varsel tilHahaMåtte det, ja!
Blir gal av alle disse varselene!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva for noe hva? Her kommer en varsel tilHahaMåtte det, ja!
Blir gal av alle disse varselene!![]()
HahaHva for noe hva? Her kommer en varsel til![]()
Da fåreslår jeg en bleie FØR du gjør det!HahaNå tisser jeg snart på meg!
Mulig jeg allerede har hentet en pampers nr.4..Da fåreslår jeg en bleie FØR du gjør det!![]()
Tror du den holder?Mulig jeg allerede har hentet en pampers nr.4..![]()
Håper igrunn ikke det, for da kan jeg kjøpe meg en ny sofaTror du den holder?![]()
Haha! Kunne tenkt meg å vært flue på veggen når Ronja ringer forsikringselskapet og skal ha ny sofa,fordi hun har tisset i denHåper igrunn ikke det, for da kan jeg kjøpe meg en ny sofa![]()
Haha!Haha! Kunne tenkt meg å vært flue på veggen når Ronja ringer forsikringselskapet og skal ha ny sofa,fordi hun har tisset i den![]()
I alle dage! Sa du ikke at du ikke hadde tid til å snakke?Ka farsken, ho mamma måtte jo ringe å forstyrre her eg satt![]()
Det trenger du ikke, for her detter du rett inn midt i en viktig samtaleShit, har da ikke tid til åmlese 100 nye innlegg før jeg svarer![]()
Haha! Du får ta det på innboforsikringen min da!Haha!ber dem sende regninga til fru Sandbakk, for det var hennes skyld!
![]()
Hvor frekt er det lissom?!?Ka farsken, ho mamma måtte jo ringe å forstyrre her eg satt![]()
Okidoki!Haha! Du får ta det på innboforsikringen min da!![]()