honningbien
Juni2012 rocks!
Som skrevet tidliger i dag,det er det indre som teller![]()
Det indre er helt klart det viktigste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som skrevet tidliger i dag,det er det indre som teller![]()
Nei, si det!Ja hva skulle jeg gjort uten egentlig???![]()
Hehe, hyggelig at du ser det positive i det...
Ja fare for det!Nei, si det!Hadde vel gått den veien høna sparker..
![]()
Haha, flirer mæ lørvat! Ser for mæ mannen rømme til andre sida av rommet![]()
Så spennende!!
Men hva er en grensekontrollør? Type passkontroll/grensevakt?
Svetten har heldigvis begynt å tørke, så jeg fryser i hvertfall ikkeSitter innerst i et hjørne, og håper han ikke kjenner for mye til meg...
Da foreslår jeg en joggetur i morga med!Det indre er helt klart det viktigsteIronisk nok så jogger jeg for å fikse på det ytre.. Men jogging gjør meg blid og gir energi- og energi trenger jeg for å taste som en gal på MACen...
Ikke ofte man sitter håper på at mannen IKKE skal komme bort å gi en god klæm eller et hett kyss![]()
Ahaa...da skjønner jeg..Den jeg har søkt på er passkontroll og og en del andre ting på flyplassenProblemet er at jobben er veldig populær.
Hehe, nei det er sant! Jeg får ta en grundig dusj etterhvert, så får han gå litt oppmerksomhet da![]()
Ahaa...da skjønner jeg..Vi kaller det fremmedpoliti her hos oss. Selvom det ikke bare er politifolk.
Da må du håndtere fremmedsaker o.l også ikke sant?
Snakker vi om Gardermoen?
Du kan jo evt la han få skrubbe deg??Hehe, nei det er sant! Jeg får ta en grundig dusj etterhvert, så får han gå litt oppmerksomhet da![]()
Så gøy! Krysser fingre og tær for deg!Stemmer detVar ganske mye som stod å den lista over oppgaver.
Ja, det var du nok...Var bare innom en tur å leste siste innlegg![]()
Du og?Ja, det var du nok...![]()
HahaDu og?Og nå måtte du nok en tur inn igjen!
![]()