Om du titter innom

Jeg liker grønne best;) Men liker blå også.

Jepp, spiser bringebær med vaniljekesam, mens jeg prøver og ikke tenke på sjokoladen i kjøleskapet:p

Skummelt å ha sjokolade ligganes ;) Æ har ikke viljestyrke nok til å la være hvis æ vet at den ligger og venter på mæ :p Men bringebær med vanlijekesam hørtes veldig godt ut! Kanskje æ prøver mæ på det en dag :)

Skummelt å ha sjokolade ligganes ;) Æ har ikke viljestyrke nok til å la være hvis æ vet at den ligger og venter på mæ :p Men bringebær med vanlijekesam hørtes veldig godt ut! Kanskje æ prøver mæ på det en dag :)
Har egentlig ikke viljestyrke nok jeg heller, så den ryker nok med ganske snart;)
Men bringebær med vaniljekesam var veldig godt altså, også er det sunt:)

Har egentlig ikke viljestyrke nok jeg heller, så den ryker nok med ganske snart;)
Men bringebær med vaniljekesam var veldig godt altså, også er det sunt:)
Bringebær og vanilje kesam..... Mmmmmmh...... Nam nam.......

Bv app på iPad :D <3

Kordan sjokolade e det du har ligganes da? Ikke for å friste dæ nå mer altså :p
Det er det som er, at jeg er ikke engang glad i den sjokoladen. Er sånn kokos sjokolade. Bounty eller noe heter den vel. Men når søtsuget kommer, spiller det ikke så stor rolle:P
Men kanskje ta en skål til med bringebær og vaniljekesam i stedet;)

Det er det som er, at jeg er ikke engang glad i den sjokoladen. Er sånn kokos sjokolade. Bounty eller noe heter den vel. Men når søtsuget kommer, spiller det ikke så stor rolle:p
Men kanskje ta en skål til med bringebær og vaniljekesam i stedet;)

Da e du flink! Hvis du klarer å motstå sjokkisen ;) Må innrømme at Bounty ikke e min favoritt heller.. men som du sir; e den der så blir den spist :p

Back
Topp