Blå eller grønne?Spiser druer! Nammis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blå eller grønne?Spiser druer! Nammis![]()
Blå eller grønne?
Jeg liker grønne bestBlå, det e den absolutte favorittenHar du kanskje nåt å knaske på du også eller?
Jeg liker grønne bestMen liker blå også.
Jepp, spiser bringebær med vaniljekesam, mens jeg prøver og ikke tenke på sjokoladen i kjøleskapet![]()
Har egentlig ikke viljestyrke nok jeg heller, så den ryker nok med ganske snartSkummelt å ha sjokolade ligganesÆ har ikke viljestyrke nok til å la være hvis æ vet at den ligger og venter på mæ
Men bringebær med vanlijekesam hørtes veldig godt ut! Kanskje æ prøver mæ på det en dag
![]()
Bringebær og vanilje kesam..... Mmmmmmh...... Nam nam.......Har egentlig ikke viljestyrke nok jeg heller, så den ryker nok med ganske snart
Men bringebær med vaniljekesam var veldig godt altså, også er det sunt![]()
Jaa, er kjempegodt!Bringebær og vanilje kesam..... Mmmmmmh...... Nam nam.......
Bv app på iPad<3
Vi trenger mer enn et ordda teller det ikke som innlegg
![]()
Har egentlig ikke viljestyrke nok jeg heller, så den ryker nok med ganske snart
Men bringebær med vaniljekesam var veldig godt altså, også er det sunt![]()
Det er det som er, at jeg er ikke engang glad i den sjokoladen. Er sånn kokos sjokolade. Bounty eller noe heter den vel. Men når søtsuget kommer, spiller det ikke så stor rolleKordan sjokolade e det du har ligganes da? Ikke for å friste dæ nå mer altså![]()
Haha seriøst?Men det bare jo BÅDE et ord OG en smiley!Det er bare et ord alene eller en smiley alene som ikke er lov
![]()
Haha seriøst?du er jo lille regelgeniet du
![]()
Haha, må leHaha, ja det står jo ikke noe sted at et ord + en smiley ikke er lov !!![]()
Haha, må ledu har selvsakt HELT rett
![]()
Haha, jeg elsker at du er så ydmyk^^Selvsagt har jeg rett!!Jeg tar ALDRI feil!!!
![]()
![]()
Det er det som er, at jeg er ikke engang glad i den sjokoladen. Er sånn kokos sjokolade. Bounty eller noe heter den vel. Men når søtsuget kommer, spiller det ikke så stor rolle
Men kanskje ta en skål til med bringebær og vaniljekesam i stedet![]()
Spørs om jeg klarer, men hentet meg mer bringebær nå, så prøverDa e du flink! Hvis du klarer å motstå sjokkisenMå innrømme at Bounty ikke e min favoritt heller.. men som du sir; e den der så blir den spist
![]()