Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes nydelig ut, du!Da var jeg innom her igjen. Har laga vafler og nå er jeg mett![]()
Nå kom gubben med to sjokolader også og jeg har allerede spist den eneHørtes nydelig ut, du!
Vi gafler potetgull og dipp....![]()
Godt det er flere som vet å kose seg!Nå kom gubben med to sjokolader også og jeg har allerede spist den ene![]()
Ja det var kjempe koselig.Så koselig![]()
Så flink du er om du klarer å begrense deg!Hei hei. Nå kom samboer med gårsdagen rester av potetgull og sjokolade
jeg skal prøve å ikke spise så altfor mye![]()
Hihi...rester fra igår....da er det lov!Er jo rene lørdagskvelden her inne jo, med masse godt![]()
Ja altså, nå har jeg gått opp 7(!) kg siden i høst, og jeg ammer!Så flink du er om du klarer å begrense deg!![]()
Hehe...det er veldig fort gjort!!Ja altså, nå har jeg gått opp 7(!) kg siden i høst, og jeg ammer!
og er snart like tung som jeg var på slutten av svangerskapet... Så nå må jeg skjerpe meg! Mindre godis på mor![]()
Begynner å krype på her også så nå må jeg få begynt å trene igjenJa altså, nå har jeg gått opp 7(!) kg siden i høst, og jeg ammer!
og er snart like tung som jeg var på slutten av svangerskapet... Så nå må jeg skjerpe meg! Mindre godis på mor![]()
Huff ja, fryktelig vanskelig å stå imotHehe...det er veldig fort gjort!!
Jeg prøver febrilsk å holde meg der jeg er, men fristelsene står i kø....![]()
Ja, det ble rolig her...Huff ja, fryktelig vanskelig å stå imot
Men er det bare oss to igjen her inne eller? Ble så stille...
Ifølge forsiden er det 16 som titter på juni12.Ja, det ble rolig her...
Men må da være flere enn oss??
Mystiq er her ihvertfall!