Hehe, synes det er 10 ganger verre å nappe jeg da...Tårene spretter ukontrollert og det tar dobbelt så lang tidAu!Klarer ikke gjøre det på meg selv jeg! Står og skal drage,men tørr ikke
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, synes det er 10 ganger verre å nappe jeg da...Tårene spretter ukontrollert og det tar dobbelt så lang tidAu!Klarer ikke gjøre det på meg selv jeg! Står og skal drage,men tørr ikke
![]()
Bruker kniv på brynene jegHehe, synes det er 10 ganger verre å nappe jeg da...Tårene spretter ukontrollert og det tar dobbelt så lang tidMen, leggene klarer jeg ikke å vokse, da klarer ikke jeg å dra av heller. Gjør sååå vondt!
Ja det er ikke meg.Kremt!!! Tråden har nesten 1000 visninger, men hun 400 svar! DET ER NOEN SOM JUKSER!!!![]()
Kniiiv? Djeeez...Er du og Lars Monsen! En spesiell kniv da eller? Sånn som man kan beskjære brynene med?Bruker kniv på brynene jegIkke smertefullt i det hele tatt
Leggene har jeg aldri prøvd å vokset faktisk![]()
Er en brynkniv jaKniiiv? Djeeez...Er du og Lars Monsen! En spesiell kniv da eller? Sånn som man kan beskjære brynene med?
Ja det er ikke meg.
Så var jeg her igjen etter en fin utedag ved mjøsa![]()
Ikke meg!! Jeg har svar hver eneste gang. Jeg kom dog borti tråden og trykket på den en gang, men da fortet jeg meg og trykket den vekk så jeg var per definisjon ikke innomKremt!!! Tråden har nesten 1000 visninger, men hun 400 svar! DET ER NOEN SOM JUKSER!!!![]()
Hvor får man kjøpt en sånn kniv? Er den lett å bruke på brynene?Er en brynkniv jaHehe! Ja jeg og Lars Monsen
![]()
Ikke meg!! Jeg har svar hver eneste gang. Jeg kom dog borti tråden og trykket på den en gang, men da fortet jeg meg og trykket den vekk så jeg var per definisjon ikke innom![]()
Kjøper den på butikkenHvor får man kjøpt en sånn kniv? Er den lett å bruke på brynene?
Sikkert noen fra andre forum som sniker!Kremt!!! Tråden har nesten 1000 visninger, men hun 400 svar! DET ER NOEN SOM JUKSER!!!![]()
Hmm.. Who dares? Sikkert noen på de andre terminforumene som lurer på hva vi gjør?Kremt!!! Tråden har nesten 1000 visninger, men hun 400 svar! DET ER NOEN SOM JUKSER!!!![]()
Der har vi svaretSikkert noen fra andre forum som sniker!
For vi jukser vel ikke, eller...![]()
Nei, ville ikke turt å jukse jegSikkert noen fra andre forum som sniker!
For vi jukser vel ikke, eller...![]()
Ikke jeg heller, men tror jeg kanskje har vært 1 gang innom her uten å skreve, men husker ikkeNei, ville ikke turt å jukse jeg![]()
Det blir vel forresten straffe innlegg på meg daIkke jeg heller, men tror jeg kanskje har vært 1 gang innom her uten å skreve, men husker ikkejaja
![]()