Stormende jubel var vel å dra den litt langtAh, ser denfullt liv og stormende jubel ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stormende jubel var vel å dra den litt langtAh, ser denfullt liv og stormende jubel ;-)
Ja, skjønner at du synes det holderher har hun bare fått 3, 2 nede + en hjørnetann oppe
![]()
Jeg er her!!Nå ble det veldig stille her![]()
Lillegutt ligger på gulvet og klager...Nå ble det veldig stille her![]()
mmm, kaffe!! Det fikk jeg lyst på ogsåDa vier jeg litt tid her inne menst jeg drikker kaffen minMen etter det MÅ jeg pakke
Mamma har bestemt at hun kommer å har barna her,så da ble det plutselig ikke så ille likevell![]()
ta deg en da vellmmm, kaffe!! Det fikk jeg lyst på også![]()
Da, må jeg reise megta deg en da vell![]()
skulle hatt hushjelp duDa, må jeg reise meg![]()
Haha, ja akkurat det hadde jeg trengtskulle hatt hushjelp du![]()
vertfall nå i aprilHaha, ja akkurat det hadde jeg trengt![]()
Da kunne hun ordnet baby,handlet,trillet tur og sett idol for degHaha, ja akkurat det hadde jeg trengt![]()
Hehe.. OkStormende jubel var vel å dra den litt langt![]()
Ikke preggis, her er det langt mellom hyrdestundeneU
Usj! Ikke preggis altså?
Du er sikkert bare litt stresset. Jeg får det med en gang jeg skal arrangere noe...
Ja, ble overrasket selv. Men den er akkurat brutt gjennom, så mulig jeg har sett feil.Ja, nå kan resten vente en stund!Oi, en hjørnetann! Trodde de ofte kom litt senere! Lillegutt har fått de 4 "fremste" både oppe og nede
![]()
Du glemte å trene ;-)Da kunne hun ordnet baby,handlet,trillet tur og sett idol for deg![]()
Helt sikkert bare stressIkke preggis, her er det langt mellom hyrdestundene
Sikkert bare stress.
Storebror spydde og, men han var sånn i påska den morran de skulle dra og. Og det er mye som skjer nå med bestemor her og greier. Nå er han i full fart og har holdt på mat i en time.
Hadde trille tur daDu glemte å trene ;-)
Lillegutt ligger på gulvet og klager...Snart klar for første dupp..