Har jeg ikke vært sinna nok???Du har ikke ropt like mye til oss ...
2
2Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jeg ikke vært sinna nok???Du har ikke ropt like mye til oss ...
2
2okey da![]()
![]()
snufs snufs

Du har nok ikke det!Har jeg ikke vært sinna nok???2
2
Jeg er detEr du åsså en sånn en ?![]()
Såpass! Må ikke besvime foran dataen daNå må jeg tisse og spise noe, har ikke spist siden middag Kl.15 :-/ babyverden er ikle bra for blodsukkeret mitt![]()
Ohh no!!!ble plutselig akutt trøtt her!!! Må hente ett glass vann!
God natt, søtaNå har jeg dusja og lagt meg i sengaVi får snakkes mer i morra, gleder meg til oppdateringen av topplista
Natta![]()
Kan gi han litt å gjøre jeg når jeg begynner på jobb igjenveldig
![]()
Jeg kommer til å følge med på degI'll never tell![]()
Hurra!! Klapper for deg!!Jeg har klart 8452 innlegg i dagdet er 52 innlegg Over mitt siste høye nål
JEEEY !

Jeg kommer til å følge med på deg![]()
KniiisJooo kjempe redd
Så flink du er!Jeg har klart 8452 innlegg i dagdet er 52 innlegg Over mitt siste høye nål
JEEEY !
Eller tisse meg utSåpass! Må ikke besvime foran dataen da![]()
Uff...så slitsomt dette må være for dereLillegutt våkna å hylgråtSå nå står senga hans hos oss igjen og han har fått pupp! Men han romsterer i senga enda! Ser ikke lys i enden av tunnelen da det gjelder nattmating og å sove natten gjennom! :/
Huff føler virkelig med deg! kan ikke være lett, var netter i egypt jeg følte jeg virkelig ville bli gal pga mangel på søvnLillegutt våkna å hylgråtSå nå står senga hans hos oss igjen og han har fått pupp! Men han romsterer i senga enda! Ser ikke lys i enden av tunnelen da det gjelder nattmating og å sove natten gjennom! :/
Tar du hevn for at hun skrev navnet ditt feil istad?Sadbakk!!! Er du her????
TakkerHurra!! Klapper for deg!!![]()
![]()
neimen du må jo spise da :ONå må jeg tisse og spise noe, har ikke spist siden middag Kl.15 :-/ babyverden er ikle bra for blodsukkeret mitt![]()