Meg, gal ?;-)Wow! Gærningen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meg, gal ?;-)Wow! Gærningen![]()
Da er det kanskje greit å vente litt med legging jaIkke snuppa mi. Hun er kjempe kvikk... Hun har sovet så lite, så jeg lot henne sove lur til 18.20 i dag..
Men jeg skal skrive massevi kan ikke risikere å gå på en smell 2 kvelder på rad vell?![]()
Den er GourgeousHøres ut som noe for meg
![]()
Ja, nettoppDa er det kanskje greit å vente litt med legging ja![]()
Veldig rare meldingerÅja... Da har man da ingenting å tape! Utenom litt rare meldinger da![]()
Kaker.. Mm . Hvor dere plager oss på diettHei folkens!
Ligger inne hos frøkna, hun sov litt lenge i ettermiddag, så brukte tid på å sovne nå.
Koselig med mamma på besøk.
Nå skal jeg friste litt til, og si at Ostekakebunnen er klar, sjokoladekaken er bakt, og sukkerbrødet til bløtkaka er ferdig.
Hvordan er det med dere?
Jeg må snart gå ut på stua og gjøre ferdig bordkort og bordplasseringer.
Det er crazyHvorfor ikke 15000 ?
Fælt til kakebaking på alle daHei folkens!
Ligger inne hos frøkna, hun sov litt lenge i ettermiddag, så brukte tid på å sovne nå.
Koselig med mamma på besøk.
Nå skal jeg friste litt til, og si at Ostekakebunnen er klar, sjokoladekaken er bakt, og sukkerbrødet til bløtkaka er ferdig.
Hvordan er det med dere?
Jeg må snart gå ut på stua og gjøre ferdig bordkort og bordplasseringer.
Du jaMeg, gal ?;-)
jeg må pakke til helgen og i kveld.. Men skal nok få skrevet en del fordi omMen jeg skal skrive massekvelden er enda ung ;-)
Funka faktisk, sover som en steinÅ så brahåper det varer!
![]()
Jeg vil også ha kakao!!!Så bra, for det gjør ikke jeg heller!Men da kan jeg by på te og kakao
![]()
Lurer jeg også påHadde du hull?![]()
Kom du og, jeg er snart framme tror jegJeg vil også ha kakao!!!![]()
Flinka!Da er vasken ferdig!![]()
Har vi mål for dagen??Hva er dagens mål?
kom skal jeg lage til degJeg vil også ha kakao!!!![]()
Alle mann til pumpene!ja dette er ulikt ossfingrene på tastaturet
![]()