Hehe...det skulle da ikke by på problemerJg får prøve å komme meg til 12700 før jeg tar kveld jeg da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...det skulle da ikke by på problemerJg får prøve å komme meg til 12700 før jeg tar kveld jeg da![]()
Hehe, nei, er allerede overHehe...det skulle da ikke by på problemer![]()
Da krysser jeg fingrene for at han sover mye lenger i morraNei, nå må jeg prøve å sove litt! Er min tur til å stå opp tidlig med lillegutt i morgen! I dag startet han dagen 05.50, håper han sover litt lenger i morgenGod natt damer
![]()
God natt og sov søttNei, nå må jeg prøve å sove litt! Er min tur til å stå opp tidlig med lillegutt i morgen! I dag startet han dagen 05.50, håper han sover litt lenger i morgenGod natt damer
![]()
Hehe...regnet med det, jaHehe, nei, er allerede over![]()
God natt snuppaGod natt alle søtinger![]()
nå må du sove du som skal på jobb i morraTitter innom igjen...for siste gang![]()
God morgen!Go morgen![]()
Titter innom før jeg må gjøre meg klar for jobb![]()
Tusen takkØnsker deg en fin dag på jobb![]()
Hehe ja det er vel kanskje på tide å begynne på mye runde tallHehe...og jeg tar innlegg nr 24000![]()
Ha en koselig familiedagGod morgen damer! Lillegutt sov til 7 i dag etter litt tull i natt! Nå skal vi snart spise litt frokost (hvis jeg er så heldig at jeg får i lillegutt litt brødmat) og senere i dag får vi besøk av masse familie!![]()
Morsomt å sette seg mål vettuHehe ja det er vel kanskje på tide å begynne på mye runde tall![]()