Her er kosemusen vettu!!!Såå koselig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er kosemusen vettu!!!Såå koselig da![]()
Lille kosemusen min!Her er kosemusen vettu!!!hahaha! Ser foresten du tok et realt hopp opp
kjempe bra! Jeg har endret litt på planene, eg skal komme rett bak deg
![]()
FlottLille kosemusen min!
Jeg sparer 2.plassen til deg når jeg har skyvd vekk det kvinnemenneske som har stjålet 1.plassen min!![]()
Jeg har kommet frem til at det må være snikere fra andre forum o.lnå tittet je innom, men je syns je så at det var nesten dobbelt så mange visninger som antall innlegg hmmm.... noen jukser seg unna![]()
Jeg har kommet frem til at det må være snikere fra andre forum o.l![]()
Sikkert April som skjelver i buksene...Jeg har kommet frem til at det må være snikere fra andre forum o.l![]()
Jeppja det er jo en mulighet da![]()
De er ikke utenkelig detSikkert April som skjelver i buksene...![]()
Sparer dere 3.plassen til meg da eller?Lille kosemusen min!
Jeg sparer 2.plassen til deg når jeg har skyvd vekk det kvinnemenneske som har stjålet 1.plassen min!![]()
Stakkar.. Da fortjener han virkelig en pause ja!Han har jo ikke vært annet enn syk stakkars...
Han fortjener en pause snart..
Ehh ikke helt. Det følgte med en sjokoladebit ved siden av den kaffekoppenHallo!Så sunn du er da! *tørker vekk sjokoladekake fra munnviken*
Fordelen med å ikke drikke kaffe er at det ikke følger med sånne godsakerEhh ikke helt. Det følgte med en sjokoladebit ved siden av den kaffekoppen![]()
Ja det er veldig sant. Men så er jeg glad i bare kaffe også, så må ikke ha noe til den. Men hvis det ligger en liten bit der så tar jeg den selvsagtFordelen med å ikke drikke kaffe er at det ikke følger med sånne godsaker![]()
Selvsagt, søta!Sparer dere 3.plassen til meg da eller?![]()
Lille kosemusen min!
Den er min!!!Sparer dere 3.plassen til meg da eller?![]()
Å nå må du inn igjen!!!Hei igjenLiten hilsen via appen
![]()