Ei som prøvde seg å få ene boka billig, men det gå jeg ikke med på.
Nei, ikke la deg lure[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei som prøvde seg å få ene boka billig, men det gå jeg ikke med på.
Veldig dumt å kjøre noe slikt i fellesferien.
Ikke veldig lurt nei[emoji12]
Nei, ikke la deg lure[emoji6]
Nei, det skal jeg ikke. Gitt klar beskjed om at jeg ikke kjører til Oslo for å levere.
De får da jaggu komme å hente![emoji849][emoji1]
Og det må være herlig å tenke på [emoji16]Innom etter siste helgevakt før slutten av august[emoji1]
Haha, ja er litt overalt [emoji23]Har dere begynt å skravle her også? Klarer ikke holde følge
Nei det blir vanskelig.Så det nå.
Blir nok vanskelig å klare den 10000 greia. Folk har ferie. Jeg jobber, så kan ikke sitte her
Fått napp enda?Titter innom. Lagt ut pensumbøkene på Finn for salg. Håper å bli kvitt dem
Hurra for det [emoji16]Det er så deilig. I morgen er det første vakta mi alene som sykepleier. Ingen som må skrive under på blodprøvene eller spørre om jeg kan få lov til å legge venefloner. Nå er det bare meg.
Er alle i seng nå?Innom fra sofa etter å ha lagt 2 av 4 barn[emoji2]
Det hadde sikkert vært best i starten jaJa, veldig skummelt. Håper på en rolig dag, slik at jeg kommer inn i det. Håper å være sykepleier 2, så jeg slipper ansvar og legevisitten.
Nei det kan de da ikke mene!?Ja. Hadde mange ifjor som ikke gadd. Mente jeg skulle ta toget inn til Oslo. Lite aktuelt for en bok til 200.
Han våknet men sovet igjen nå da [emoji6]Deilig når de sover[emoji1]
3 i seng her nå..
Lov til å håpe ihvertfall [emoji4]Ja, veldig skummelt. Håper på en rolig dag, slik at jeg kommer inn i det. Håper å være sykepleier 2, så jeg slipper ansvar og legevisitten.
Ja. Hadde mange ifjor som ikke gadd. Mente jeg skulle ta toget inn til Oslo. Lite aktuelt for en bok til 200.
Og det må være herlig å tenke på [emoji16]
Fått napp enda?