Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig å endelig kunne nyte sofaen da!Innom fra min elskede sofa
Fy for en lang dag!!
ja spørs om det blir det, akkurat det med trening er je litt usikker på da menHehe...knekkebrød og vann
Og trening hver dag![]()
vel det ble iallefall stille...... gud som je savner sprinkelsengaNå sover hun nok
Kos deg med broderi og film!
Det er jo nesten skandale!!Ja jeg vethuff altfor mye å gjøre!
![]()
Har du sendt bilde av kaken da?!Så herlig å endelig kunne nyte sofaen da!
er i min herlige sofa jeg ogsåskal snart lage KAKE!!
marsipan lagde jeg tidligere idag
![]()
Hehe...er vel litt voldsomtja spørs om det blir det, akkurat det med trening er je litt usikker på da men![]()
Nekter å gi slipp på sprinkelsenga jegvel det ble iallefall stille...... gud som je savner sprinkelsenga![]()
Ååååå savner den je å.... men hu fikk jo junior seng av far sin..... 1 dag gikk det bra..... men etter det har det vært ett marerittNekter å gi slipp på sprinkelsenga jeg![]()
Håper dere har hatt en koselig dagTitter innom før vi skal bort på besøk![]()
Æsj...er det jeg frykter også!Ååååå savner den je å.... men hu fikk jo junior seng av far sin..... 1 dag gikk det bra..... men etter det har det vært ett mareritt
Huff håper det går seg til....Æsj...er det jeg frykter også!![]()
Jepp det har vi. Kjempe koselig å dra bort. Også møtte vi far henned5. Han skal feire nytt år i danmark så vi er hundepasser til 2 januarHåper dere har hatt en koselig dag![]()
Det gjør det garantertHuff håper det går seg til....
Koselig å få hunden i hus igjen daJepp det har vi. Kjempe koselig å dra bort. Også møtte vi far henned5. Han skal feire nytt år i danmark så vi er hundepasser til 2 januar
Vel vel...... veit iallefall at han har det bra når rakettene går oppKoselig å få hunden i hus igjen da![]()