Ja, har det.Har virkelig blitt poppis hos dere det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har det.Har virkelig blitt poppis hos dere det![]()
Akkurat jaBiff med balsamicosaus, hasselbaktpoteter og asparges i bacon.
Hei, heiVar så nysgjerrig på hva dette var.. en lure tråd xD får sihei til dere!![]()
Var så spennende overskrift måtte snike.. og detcsom møter meg var at titter man innom.. MÅ man skrive.. hadde ikke no valgHei, hei
Så koselig å se deg her!
Får komme innom på middag istedenfor å ta med hele flytte lasset. HeheAkkurat jajeg må flytte nærmere deg skjønner jeg!!
![]()
Hihi...godt du følger reglene herVar så spennende overskrift måtte snike.. og detcsom møter meg var at titter man innom.. MÅ man skrive.. hadde ikke no valg![]()
HeheFår komme innom på middag istedenfor å ta med hele flytte lasset. Hehe![]()
Hehe Bra vi kan friste litt.Heheveldig fristende med all den gode maten dere lager
![]()
Ja, får masse spennende inspirasjonHehe Bra vi kan friste litt.![]()
Hei på deg :-DVar så nysgjerrig på hva dette var.. en lure tråd xD får sihei til dere!![]()
Nei du hadde virkelig ikke noe valgVar så spennende overskrift måtte snike.. og detcsom møter meg var at titter man innom.. MÅ man skrive.. hadde ikke no valg![]()
Jøssenam, håper det bedrer seg.God kveld damer
Lenge siden sist
Nå skal jeg snart finne senga, skjønner ikke hva jeg har gjort de siste dagene, men noe er det som bekkenet mitt ikke liker ihvertfall![]()
Håper vondtene gir seg snartInnom.
Samboer legger vesla nå.
Kjenner jeg har vært anspent i det siste. Små vondt i kroppen.
God nattGod kveld damer
Lenge siden sist
Nå skal jeg snart finne senga, skjønner ikke hva jeg har gjort de siste dagene, men noe er det som bekkenet mitt ikke liker ihvertfall![]()