Om du skulle valgt permisjon igjen

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Hadde du gjort det på samme måte?
100% eller 80%?
Eller hadde du delt permisjonen opp?

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Hadde valgt det samme. 100% lønn + 10 uker ulønnet. Nå har jeg nettopp fått 4 uker til ulønnet. Og 2 uker ferie fra 2013, 5 uker ferie 2014 og 2 uker ferie 2015 i sammenheng med permisjonen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde valgt det samme, 100% og så 8 uker ulønnet :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Hadde nok valgt samme igjen, 100% og fedrekvoten over på meg. Hadde omstendighetene vært annerledes hadde jeg nok fortsatt valgt 100%, så noe ulønnet og så fedrekvoten til far. Nå får jo mini her masse tid sammens med pappan sin uansett heldigvis :)

Februar-14 mamma ❤️

Definitivt 100% sånn som jeg har nå. Tar ulønnet etterpå. Er jo det som lønner seg!

Hadde nok valgt samme igjen, 100% og fedrekvoten over på meg. Hadde omstendighetene vært annerledes hadde jeg nok fortsatt valgt 100%, så noe ulønnet og så fedrekvoten til far. Nå får jo mini her masse tid sammens med pappan sin uansett heldigvis :)

Februar-14 mamma ❤️
Men du er jo på skolen nå. Når tar du ut fedrekvoten?

Men du er jo på skolen nå. Når tar du ut fedrekvoten?

Den går fortløpende når min permisjon er over selv om jeg er på skola. Har permisjon fra jobben min frem til 30/12.

Februar-14 mamma ❤️

jepp, hadde gjort det på samme måten :)

Hadde valgt det samme. 100% lønn + 10 uker ulønnet. Nå har jeg nettopp fått 4 uker til ulønnet. Og 2 uker ferie fra 2013, 5 uker ferie 2014 og 2 uker ferie 2015 i sammenheng med permisjonen.

Oi! Når starter du på jobb igjen da?

Hadde valgt 100% igjen. Ingen tvil om det :-)

På samme måte. Dvs hadde pappan vært frisk hadde jeg mer enn gjerne gitt de ukene jeg får ekstra tilbake til han.

Hadde valgt det samme igjen. 1 års permisjon fra studiene etter 1 samling og oppgaveinnlevering. :)

Samme, 100%

Jeg tok 80 % lønn og er lengst mulig hjemme.. Hadde ikke vært mye forskjell om jeg hadde hatt 100% og jeg er dårlig på å spare:-P
Hvor mye tjener dere på å ta 100%?

Hadde valgt samme, 80%. Ønsker mest mulig tid med mini:) Da har jeg perm til desember+ferie, pappan tar over i januar til april. Så tar jeg noen % ulønnet perm fra jobb og er mer hjemme med mini til barnehagestart:)

Hadde valgt 80% som er det jeg har ønsker mest mulig tid med frøkna♡

Jeg tok 80 % lønn og er lengst mulig hjemme.. Hadde ikke vært mye forskjell om jeg hadde hatt 100% og jeg er dårlig på å spare:-P
Hvor mye tjener dere på å ta 100%?

Hvor mye du tjener på det kommer ann på hvor mye du tjener i utgangspunktet;) Vil tro at jo mer lønn du hadde i utgangspunktet, jo mer taper du på å ta 80%

Hvor mye du tjener på det kommer ann på hvor mye du tjener i utgangspunktet;) Vil tro at jo mer lønn du hadde i utgangspunktet, jo mer taper du på å ta 80%

Eksempel jeg har 25000 utbetalt. Nå har jeg 20 000 i perm.. Dvs 5000 mindre per måned.. Så for meg da lønner det seg ikke.. Eller regner jeg helt feil da?

Back
Topp