Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du er jo på skolen nå. Når tar du ut fedrekvoten?Hadde nok valgt samme igjen, 100% og fedrekvoten over på meg. Hadde omstendighetene vært annerledes hadde jeg nok fortsatt valgt 100%, så noe ulønnet og så fedrekvoten til far. Nå får jo mini her masse tid sammens med pappan sin uansett heldigvis
Februar-14 mamma![]()
Den går fortløpende når min permisjon er over selv om jeg er på skola. Har permisjon fra jobben min frem til 30/12.Men du er jo på skolen nå. Når tar du ut fedrekvoten?
Sent from my iPhone using BV Forum
Oi! Når starter du på jobb igjen da?Hadde valgt det samme. 100% lønn + 10 uker ulønnet. Nå har jeg nettopp fått 4 uker til ulønnet. Og 2 uker ferie fra 2013, 5 uker ferie 2014 og 2 uker ferie 2015 i sammenheng med permisjonen.
25. Februar. Da er hun 1 år og 3 ukerOi! Når starter du på jobb igjen da?
Hvor mye du tjener på det kommer ann på hvor mye du tjener i utgangspunktetJeg tok 80 % lønn og er lengst mulig hjemme.. Hadde ikke vært mye forskjell om jeg hadde hatt 100% og jeg er dårlig på å spare
Hvor mye tjener dere på å ta 100%?
Hvor mye du tjener på det kommer ann på hvor mye du tjener i utgangspunktetVil tro at jo mer lønn du hadde i utgangspunktet, jo mer taper du på å ta 80%