Om du skal bort en natt eller flere

Er aldri borte:p

Nei, og han gjør ikke det for meg heller :p

Nå er jeg vel så og si aldri borte alene eller i middagstid, men om så skulle være så lager han fint selv.

Niks :-P

Her i hus er det han som lager maten uansett ;-)

Jeg fikk spm av 4-åringen etter storebrors fotballkamp i ettermiddag, da vi kom hjem og jeg skulle steke noen pannekaker; "mamma, får du til å lage pannekaker da? Det er jo ikke fiskeboller dette her"

Trodde jeg skulle dævve :-P :-P

Så her er det lett å skjønne hvem som lager maten :-P

Foreløpig er det bare jeg og kjæresten, og da lager jeg ikke mat for han når jeg er borte. Det klarer han fint selv :)

Nei, det gjør jeg ikke. Men han gjør det for meg. Når han skal på ettermiddag/kveld så lager han nesten ferdig middagen for meg :D
Litt bortskjemt der, for jeg hater virkelig kjøkkenet :p

Nei, han er en voksen mann, og klarer å lage mat.
SÅ bortskjemt er det ingen av oss som er. :P

Nei, stort sett mannen som lager middagen her i hus. Er han borte ordner selvsagt jeg middagen:)

Varierer litt. Er det helg så slenger han sammen en pizza. Om deg er på en hverdag så kan det godt hende jeg lager ferdig mat til han.

Dersom jeg er borte, lager jeg ikke middag til dem, men om jeg skal på kveldsvakt, lager jeg ofte mat eller gjør det klart/enkelt for mannen. Det har ingenting med å sy puter under armene hans eller dulle med han, men enkelt og greit fordi jeg har fri på dagtid, før jobb og han rekker ikke å hente barna før 16:45 i bhg. Dvs at om han skal lage mat, blir det middag 17:30 og de rekker ikke å spise opp før de skal legge seg.

Haha! NEI! Uaktuelt :p hadde skremt meg selv hvis jeg måtte gjøre det liksom :p tenk om noe skjer med meg uventet, også skal jeg måtte tenke på at hjemme så er barn sultne fordi jeg har en mann som er så ubrukelig at han ikke klarer å lage middag selv en gang, haha. Nei du, jeg hadde aldri fått barn med en så lite selvstendig person :p

Han er ikke veldig god på kjøkkenet altså, men han klarer da virkelig å kjøpe inn og lage noe enkel middag. Om det er pasta eller fiskegrateng er ikke så viktig uansett ;p

Lager du da middag sånn at det bare er å varme opp igjen for mannen og barna?

Hvorfor/Hvorfor ikke?
Nei, fordi mannen er mye flinkere til å lage mat enn jeg er :p

Nei, da får han lage sånt som.jeg ikke liker. Han er forøvrig bedre på kjøkkenet enn meg.

Og 16 åringen klarer også å lage sin egen mat.

Nei, han får klare og lage mat selv :p Jeg jobber mye kveld og da lager han middag til han og guttungen helt selv :p

Nei. Mannen kan å lage mat selv. Er det veldig travelt og fullstendig krise har vi familie i nærheten som kan trå til med hjelp:)

Haha min mann er den som lager middag 5-6 x i uken. Han kan ta en grandis om han blir småsulten.

Det hender seg jeg lager ferdig middagen, eller handler inn noe jeg vet han fikser å lage. Vi har ikke helt det samme synet på mat jeg og han, mens han gjerne lever av toroposer syns jeg det er viktig at barna (og mannen) spiser næringsrik og sunn mat. Og siden han jobber til 16, må hente unger, lage mat osv, blir det seint før maten er ferdig. Da kan jeg like gjerne lage noe ferdig til dem så kan de kose seg resten av dagen. Gjør det ikke fordi jeg MÅ, men fordi jeg vil. :D

Back
Topp