Om du skal bort en natt eller flere

Kengu

Forumet er livet
VIP
Lager du da middag sånn at det bare er å varme opp igjen for mannen og barna?

Hvorfor/Hvorfor ikke?

Ikke vært borte enda en eller flere netter fra mann og barn men jobber mye kveldsvakter og da lager gubben selv middag til seg og mini. Gjør regning med at han fint klarer det den dagen jeg reiser bort uten dem også:-)

Never ever ever! Det må han klare selv altså. Hvordan skal ungene lære å bli selvstendige om de ser at selv far blir dullet med. For meg er det enselvfølge at de fikser seg selv om jeg er ute av huset.

Haha nei. Han får lage middager selv. Han er god på kjøkkenet når han først orker.

Nei, han klarer fint å lage middag så det gidder jeg ikke å styre med asså :)

Nei, gubben som lager middag i 95% av tilfellene her så ganske idiotisk hvis jeg skal lage fordi jeg er bortreist.

Det kan hende hvis jeg gidder :p men som regel må han nok lage maten selv altså ;) og det klarer han fint :)

Hadde aldri tenkt tanken engang, mannen er like kapabel til å lage mat som meg og gjør det lett

Nåja. Her er det heller han som skulle laget med mat til meg for å varme opp :P
Han lager omtrent alltid middag.
Men om så; den som er hjemme lager mat. Får da være grenser.

Nei erru gæærn :p Det må han klare selv

Nei, mannen er 38 år gammel og har da virkelig kompetanse til å få i seg selv og barna mat....! :-)

Nja...

Jeg lager alltid store porsjoner av enkelte typer mat, så om han velger det til middag blir det jo som jeg har laget noe han kan varme. Men som regel velger han mat jeg ikke liker når jeg ikke er hjemme :P

Nei! Mannen klarer fin å lage mat selv, han er faktisk minst like flink som meg ;)

Back
Topp