Om du har flere barn ✨

1 år og 4 mnd mellom :happy090 Mulig det blir litt tett, men ettersom vi må gjennom IVF for å få barn var det bonus at det gikk så fort denne gang. Er klar for at baby-prosjektet snart kan ta slutt da det virkelig har vært en mye utfordrende prosess enn vi først så for oss.

Morsomt!! Spent på hvordan det blir med baby og en nesten 2-åring..
Ja, eg og! Trur det blir ein heilt anna type utfordring, men kanskje det hjelper å ha ein som er eldre og :) Mine to underholder ihvertfall kvarandre mykje! Det var ein relativt stor overgang frå 1 til 2 ihvertfall og veldig rart for storesøster. Men ho har tatt det bra :Heartpink

Det er jeg også spent på! Det har vi aldri prøvd :hilarious: Vi har en 13 åring og en 9 åring som klarer seg selv i alt. Eneste de trenger er påminnelser om dusj, måltid og skifte klær innimellom :hilarious:
Det er nok deilig når det kjem til det stadiet! Mannen min har 2 på samme alder som det og det var litt av ein overgang for han når yngstejenta kom til verda i 23 :)

Ja, eg og! Trur det blir ein heilt anna type utfordring, men kanskje det hjelper å ha ein som er eldre og :) Mine to underholder ihvertfall kvarandre mykje! Det var ein relativt stor overgang frå 1 til 2 ihvertfall og veldig rart for storesøster. Men ho har tatt det bra :Heartpink
Storebror har også tatt det helt supert! Han hjelper til hvis vi ber han om det, kjempefint. Tror det blir travelt de første årene men at man får igjen for det siden :Heartred

Når baby kommer er brødrene 13, 5,5 og nesten 2 :) Lov og håpe på jente denne gang? Men enda en gutt er selvfølgelig hjertelig velkommen <3

Går alt etter planen fyller eldstemann 8 år en liten måned etter ny baby, og minsten blir 6 år 3 måneder etter der igjen, så stort spenn, men passer perfekt for oss :)

Har barn på 5 år og 9 år. Uplanlagt gravid mitt 6 svangerskap så håper tiden går fort slik at jeg kan lande litt på om dette svangerskapet går bra eller ikke…

8 år og 4 mnd, mye større spenn enn planlagt og ønsket, men lykkelig for et lillesøsken ❤️

Dette blir nr 3. Til termin blir de 7 og 3,5år.

Det er 3,5 år mellom 1 og 2 og det var en fin aldersforskjell så tenker det blir fint mellom 2 og 3 også! Men spent på dynamikken mellom de 3 :)

Back
Topp