om du fikk muligheten til

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
Å gjør opp igjen noe fra tiden før du fikk barn,hva skulle det da ha hvert?
 
Dette er riktignok også før jeg og barnefaren ble sammen, men bodd i Hellas hos familien et år og jobbet.
 
må jeg velge bare en ting? he he...

Men studert mer, reist mye mer, giftet meg( er mye mer å planlegge når man har 2 barn)...
 
Ikke droppet ut av vgs. Det tok meg nesten 10 år før jeg maktet å ta fagene jeg manglet :/
 
Tatt lappen!
Er ikke veldig praktisk med tre unger på bygda uten førerkort..
 
Jeg vet faktisk ikke. 
Jeg kunne kanskje ha tenkt meg å reist mer, vært ferdig med utdanningen og bodd finere...

men samtidig så tok jeg sikte for dette når vi valgte å bli gravid, så overall så er jeg fornøyd med livet nå og angrer ikke noe.

Bor i en by som er veldig flinke med å legge til rette for studentforeldre, reise kan man gjøre med barn også, og huset kommer etterhvert.
 
Oi, jeg vet faktisk ikke. Føler jeg var kommet dit at neste steg var å få barn. Skulle selvfølgelig ha reist mer, men det hadde jeg jo ikke økonomi til :( Skulle gjerne vært ferdig med videreutdanning, men det skal jeg nok klare selv om jeg har 3 barn :) Håper jeg
 
Nope, er fornøyd med sånn det er/var. Skulle jo ønske at jeg hadde hatt utdannelsen ferdig, men samtidig så visste jeg ikke hva jeg ville studere før en stund etter at jeg fikk barn.
 
At jeg ikke tok en utdanning jeg hadde tjent mer penger på! Får riktignok lønn i himmelen som sykepleier, men det hjelper ikke lommeboka å bli tjukkere:P
 
Back
Topp