Om du fant ut at....

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
... du var gravid nå, hvordan hadde du reagert da?

Jeg hadde blitt fortvilet, for vi har ikke økonomi eller overskudd nok til en til akkurat nå.
Passer dårlig med studier, jobb og penger.

Og siden vi er avhengige av å få litt hjep med barnevakt, tror jeg det blir vanskeligere å levere to unger til samme barnevakt, enn en unge.

jeg hadde frika ut, innsett at jeg aldri kom til å bli sykepleier - og at jeg kom til å ende mine dager i kassa på ica [&:]

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Hadde blitt kjempe glad[:D][:D][:D]

Jeg hadde blitt helt fra meg.
Vet at det er ille å si sånn, men jeg har verken tid, energi eller økonomi til det.

tror jeg hadde reagert med skrekkblandet fryd.. har veldig lyst på en til[8|] men har ikke økonomi til det... og heller ikke plass... men hadde jeg blitt gravid er det ikke snakk om å ta vekk barnet..

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Hadde blitt kjempe glad[:D][:D][:D]

Jeg hadde nok blitt lei meg, for vi har ikke økonomi te en te nå, ikke har vi plass heller, og tenker at når skal jeg få gjort ferdig utdannelsen min osv.

HAdde fått et lite sjokk....og følt veldig hjelpesløshet en periode tror jeg....

Jeg har allerede 2 barn ( eldstemann litt over 2 år og minstejenta 3 1/2 mnd), og jeg hadde hatt litt problemer med å svelge frykten for hvordan det ville bli med 3 tette barn.....Dessuten så hadde tankene mine surret rundt økonomi, plassmangel (for lite soverom, for liten bil) osv.

Men jeg hadde tatt i mot det med åpne armer, når det værste sjokket hadde gitt seg[:)]

Heldigvis er jeg der [:)] Og følelsen er fantastisk!! [:)]

ORIGINAL: LillaTjorven

Jeg hadde blitt helt fra meg.
Vet at det er ille å si sånn, men jeg har verken tid, energi eller økonomi til det.

Blitt ganske overasket siden jeg har hormonspiral.
Så håper ikke det skjer. Passer absolutt ikke nå.

Hadde gått å lagt meg jeg.

Har ikke økonomi til noen flere barn.Å dessuten,AUAU!

Jeg hadde blitt super lykkelig og glad!![:D]
Og økonomi og allt ligger til rette for det også!

Jeg hadde blitt glad :-) Om det hadde vært ting som gjorde det vanskelig hadde vi hatt 9 mnd på å finne ut av ting [;)]

Da hadde jeg fått fullstendig panikk![&:]

Huff da vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort..noen ganger så får jeg lyst på en til men har virkelig ikke overskudd og forholdene nå gjør at det absolutt ikkke egner seg så hadde blitt veldig fortvilet

ORIGINAL: Dunn

Heldigvis er jeg der [:)] Og følelsen er fantastisk!! [:)]

sign!![:D][;)]

Back
Topp