Om dere spiser ute

Biff eller utenlandsk mat! :-) Veksler som regel mellom indisk, japansk eller kinesisk restaurant. Med unntak av lunsj, da er vi stamkunder på Jonas B. Gundersen :D

Varierer. Her jeg bor er det lite utvalg, men går ofte på kinaen. Der er mye god mat:)

Er jeg på tur, så blir det ofte egon osv. Bakt potet er veldig godt. Eller biff :)

Blir veldig ofte kinesisk, av og til biff. En sjelden gang indisk hvis jeg får viljen min:-)

Lokal kinarestaurant.

Stortsett biff, av og til tapas. Brukte å bestille en del pizza og kinesisk som vi tar med hjem da.

En sjelden gang på cafe eller den lokale burgerkjeden, frøkna får bestemme de få gangene vi gjør det.

Indisk, tapas eller biff som oftest. Når vi er ute og reiser prøver vi alltid noe nytt:)

Biff, tapas eller sushi blir det som regel her. Kinamat pleier vi å ta med hjem å spise, sjeldent vi spiser det ute

elsker kinesisk mat!!
Så blir ofte den lokale China Plaza :P

Biff middag :)

Kommer helt Ann på hva jeg har lyst på og hvor vi spiser :) sist gang var det innbakt kylling med ris og sursøt saus:)

Helst noe med biff :) Eller forrett av et slag, synes ofte om jeg bestiller en eller to forretter er det bedre enn middag :P

Back
Topp