Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I gave for 1500 som skulle være noe barnet trenger til barnehagestart, hva hadde dere kjøpt?
Cherrox og støvler liker jeg ikke på de minste så det utgår men ellers er jeg enig i listen.Cherrox, støvler, regnklær, parkdress, ull, fleece, votter av forskjellig slag (tynne, ull,regn), lue... også videre[emoji23] bare forslag til hva du mest sannsynligvis vil trenge
Cherrox og støvler liker jeg ikke på de minste så det utgår men ellers er jeg enig i listen.
Dvs han tåler ikke ull da så det utgår som innerste lag.
Siden han ikke tåler ull så ville jeg handlet inn Devold active (tolags). Er 30% på gsport nå. Ellers er jeg enig i listen. Ville spurt i bhg hva de anbefaler av skotøy.[/QUOTE
Sko blir ikke aktuelt på lenge uansett, så det er ikke noe vi tenker på bortsett fra at når det først blir kjøpt så blir det ikke støvler eller cherrox men goretex
Hun vet jeg er sær på det også så jeg får lov å kjøpeBåde dress og sko er greit å få, men jeg er så sær på det at jeg vil helst kjøpe det selv. Men i gave er det kjekt å få votter, ullhals, fleece eller ull, basic skifteklær.
Som sagt så utgår ull innerst siden han ikke tåler noe ullTa en titt på Tiny Trolls of Norway sine sider nå, de har gode % på alt. Jeg elsker produktene deres, så fargerikt, mykt og fint, og har god erfaring med kvaliteten også. Bruker mye av dette merket til både 1-åringen og 3-åringen.
Ellers, så er det jo salg på det meste nå da.Har fylt på med masse Hust & Claire ull også.
![]()
Som sagt så utgår ull innerst siden han ikke tåler noe ull
Takk for tips om produkter
Den var flott. Hvor er den kjøpt?
ZalandoDen var flott. Hvor er den kjøpt?
Godt tipsUlltøy, et helt pent sett. Altså både bukse/genser (eller dress), med lue, sokker og votter til i likt.
Ser nå du har skrevet hva du allerede har kjøpt.Godt tips
Men mormoren strikker det meste som hun gjorde til oss.
Han får forøvrig lue som passer til den ulldressen det er bilde av
Cherrox og støvler liker jeg ikke på de minste så det utgår men ellers er jeg enig i listen.
Dvs han tåler ikke ull da så det utgår som innerste lag.