Om dere skulle kjøpt inn klær/ utstyr

Kengu

Forumet er livet
VIP
I gave for 1500 som skulle være noe barnet trenger til barnehagestart, hva hadde dere kjøpt?

I gave for 1500 som skulle være noe barnet trenger til barnehagestart, hva hadde dere kjøpt?

Cherrox, støvler, regnklær, parkdress, ull, fleece, votter av forskjellig slag (tynne, ull,regn), lue... også videre[emoji23] bare forslag til hva du mest sannsynligvis vil trenge

Cherrox, støvler, regnklær, parkdress, ull, fleece, votter av forskjellig slag (tynne, ull,regn), lue... også videre[emoji23] bare forslag til hva du mest sannsynligvis vil trenge
Cherrox og støvler liker jeg ikke på de minste så det utgår men ellers er jeg enig i listen.
Dvs han tåler ikke ull da så det utgår som innerste lag.

Fryktelig vanskelig å finne ut hva som er viktigst synes jeg for vil han skal ha det beste :)

Cherrox og støvler liker jeg ikke på de minste så det utgår men ellers er jeg enig i listen.

Siden han ikke tåler ull så ville jeg handlet inn Devold active (tolags). Er 30% på gsport nå. Ellers er jeg enig i listen. Ville spurt i bhg hva de anbefaler av skotøy. :-)

Siden han ikke tåler ull så ville jeg handlet inn Devold active (tolags). Er 30% på gsport nå. Ellers er jeg enig i listen. Ville spurt i bhg hva de anbefaler av skotøy. :)[/QUOTE

Sko blir ikke aktuelt på lenge uansett, så det er ikke noe vi tenker på bortsett fra at når det først blir kjøpt så blir det ikke støvler eller cherrox men goretex

Det er visst stor forskjell på hva som foretrekkes til de små rundt om kring av skotøy! I vår bhg ville de helst ikke ha støvler mens en annen i nærheten anbefaler dock boots til alt.

Hadde kjøpt et fleecesett, joggebukser/myke behagelige bukser, regnsett kanskje:p og votter. Da er vi vel i mål med pengene. Dress kan jo være veldig greit å få.

Jeg har kjøpt det her, men liker egentlig ikke regntøy så vurderer å bytte til skalldress...

Molo vinterdress
Molo lue
Huttelihut lue
Mini a ture foret regndress
Wheat thermojakke
Mini a ture lue
Lille lam ullvotter
Hust and claire ullfleece dressFB_IMG_1518953648081.jpg
FB_IMG_1518953651590.jpg

Både dress og sko er greit å få, men jeg er så sær på det at jeg vil helst kjøpe det selv. Men i gave er det kjekt å få votter, ullhals, fleece eller ull, basic skifteklær.

Både dress og sko er greit å få, men jeg er så sær på det at jeg vil helst kjøpe det selv. Men i gave er det kjekt å få votter, ullhals, fleece eller ull, basic skifteklær.
Hun vet jeg er sær på det også så jeg får lov å kjøpe ;)
Er vel fordelen med at jeg jobber i bhg og er nøye på hva jeg kjøper

Ta en titt på Tiny Trolls of Norway sine sider nå, de har gode % på alt. Jeg elsker produktene deres, så fargerikt, mykt og fint, og har god erfaring med kvaliteten også. Bruker mye av dette merket til både 1-åringen og 3-åringen. :)

Ellers, så er det jo salg på det meste nå da. ☺️ Har fylt på med masse Hust & Claire ull også. :)

Ta en titt på Tiny Trolls of Norway sine sider nå, de har gode % på alt. Jeg elsker produktene deres, så fargerikt, mykt og fint, og har god erfaring med kvaliteten også. Bruker mye av dette merket til både 1-åringen og 3-åringen. :)

Ellers, så er det jo salg på det meste nå da. ☺️ Har fylt på med masse Hust & Claire ull også. :)
Som sagt så utgår ull innerst siden han ikke tåler noe ull
Takk for tips om produkter

Ulltøy, et helt pent sett. Altså både bukse/genser (eller dress), med lue, sokker og votter til i likt.

Ulltøy, et helt pent sett. Altså både bukse/genser (eller dress), med lue, sokker og votter til i likt.
Godt tips :)
Men mormoren strikker det meste som hun gjorde til oss.
Han får forøvrig lue som passer til den ulldressen det er bilde av

Ullundertøy, reimadress eller vognpose til vinter. Er mye salg nå :)

Godt tips :)
Men mormoren strikker det meste som hun gjorde til oss.
Han får forøvrig lue som passer til den ulldressen det er bilde av
Ser nå du har skrevet hva du allerede har kjøpt.
Hals? Og tynn halselue å sove i?

Hva med stonz?

Back
Topp